Tak, ja det gør jeg, må jeg hellere lige se på.
Ja jeg er lidt i tvivl med min power supply, true.
http://imgur.com/FWusTTI
Tog lige kabinettet af også ^. 🙂
Hvilket kort snakker du om fra AMD ? 🙂
GTX 960 er ikke noget særligt der er kort fra AMD der koster det samme og som er bedre.
Og hvad er det for en 500 watt PSU du har? hvis det er en LC Power eller en Energon du har så er det slet ikke i nærheden af en 500 watt.
GTX 960 er ikke noget særligt der er kort fra AMD der koster det samme og som er bedre.
Og hvad er det for en 500 watt PSU du har? hvis det er en LC Power eller en Energon du har så er det slet ikke i nærheden af en 500 watt.
Perfekt.
Du skrev før om et kort fra AMD der var bedre til samme penge? 🙂
Forskellen mellem AMD og Nvidias kort er strømforbrug, noget AMD kunne lære af Nvidia. Du kan køre et GTX 960 på en 400W strømforsyning, R9 280'ern skal bruge en 500W strømforsyning :)
960'ern bruger 120w tdp, mens 280'ern ligger på 200w tdp
Skal selv ud og skaffe et GTX 960, og har egentlig ikke hørt noget dårligt om dem :)
Jeg syntes altså ikke 960 er pengene værd. Det er jo ikke engang hurtigere end et 670 gtx der er flere gen gammelt. Enten skulle du købe noget brugt og ellers et 280x, 970, 290 alle kort der er lidt dyrere men meget hurtigere.
Det er da stadig en 500 watt psu - seo gsaa model nummer...
Den kan bare kun smide 432 watt ud paa sine 2 x 12 volt rails?
Der er jo ogsaa 5v og 3.3v
Min er fx en Corsair CX430M - altsaa en 430 Watt, men den har "kun" 384 watt paa den single 12 v rail - det goer det jo ikk til en 384 watt PSU...
Det er altsaa noget sludder!