Har selv købt en Dell 4K skærm med IPS panel. Ikke til gaming, men til fotoredigering. Jeg må sige, at jeg aldrig har set noget lignende. Fx. når man roterer skærmen på højkant, og ser et Word dokument en-til-en i 4K. Fuldstændig sindssygt. Jeg har dog en Mac, som ikke ligefrem er lavet til gaming.
Kunne de ikke lave en 30" 4k IPS i stedet.
Så vil det være en 3" opgradering + en god dpi opgradering i forhold til en 27" 1080p.
Synes dpi bliver liiiige høj nok på 28" @ 4k til desktopbrug.
Har selv købt en Dell 4K skærm med IPS panel. Ikke til gaming, men til fotoredigering. Jeg må sige, at jeg aldrig har set noget lignende. Fx. når man roterer skærmen på højkant, og ser et Word dokument en-til-en i 4K. Fuldstændig sindssygt. Jeg har dog en Mac, som ikke ligefrem er lavet til gaming.
Fuldstændig sindsygt som i godt eller skidt ?
Kunne de ikke lave en 30" 4k IPS i stedet.
Så vil det være en 3" opgradering + en god dpi opgradering i forhold til en 27" 1080p.
Synes dpi bliver liiiige høj nok på 28" @ 4k til desktopbrug.
Som sagt så kommer der en 32" 4K skærm fra samsung
Samsung U32E850R
https://www.overclockers.co.uk...
#11 Så er problemet bare at G-Sync ikke virker med SLI, og hvis du vil have 120 fps i 4K skal du vist have lidt mere end 1 gfx. 🙂
#8 Den Samsung ser spændende ud! PLS panel skulle være Samsungs svar på IPS - så må vi se om kvaliteten holder. Og så lige 10 af de store sedler til en skærm... :-S
Efter jeg fik min 27" 2560x1440 Korea-skærm er jeg stor-fan af IPS paneler og vil aldrig gå tilbage til TN paneler så det er den største show-stopper for mig. De billige 28" TN skærme kommer aldrig i nærheden af min computer. Tror næste upgrade skal være en 32" 4K IPS af en slags. 🙂