Elitebruger
Tilføjet:
08-05-2015 08:35:56
Svar/Indlæg:
1978/216
Ved sgu ikke om det bare er mig, men i meget meget lang tid har det pisset mig grundigt af... faktisk i flere år!! at man sidder her med en 100/20 Mbit yousee bland selv. og har mulighed for at man kan tage super fede billeder over alt med sin mobil når man er på farten, tager man sit digital kamera med så bliver det rigtig fede billeder/film :) men når man så kommer hjem og vil dele det med sine venner, så er det næsten umuligt at gøre det over nettet, hvis man ikke gider bruge fucking Facebook, Twitter osv osv. da fucking Google kun tillader 25 MB, og Live Mail er totalt forældet til at sende billeder/film med. og der skal ikke mange billeder/film til før det fylder langt over 25 MB, også skal man sende 4 mails for at sende dem alle sammen... det er jo pissebesværligt!! jeg forstår ikke hvad fanden jeg skal med et opload på 60 Mbit hos yousee (blandselv) når man ikke har mulighed for at sende filer i den størrelse som det passer mig på feks 500 MB eller 1 GB, til mine venner, hvis det passer mig, er klar over at det hos Google Mail er for at forhindre at man sender/deler ulovlige filer og alt muligt andet lort. men det er noget forbandet pis!!
Hvordan sender i store filer??? uden at man skal oprette kontoer på div sider, i gamle dage, før de smadret ICQ var det skide nemt, at sende ALT, men der hadet vi en lav hastighed, og nu er det stik modsat!! icq i dag dur sgu heller ikke mere og har gjort det i flere år.. chatter kun i det, fordi de lukket Messenger live
Undskylder for mit flip, men sidder her med en stak billeder fra Roskildehavn i går, som jeg ville sende til min kammerat over i Jylland. men det har jeg nu opgivet
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Sjakalen d. 08-05-2015 08:48:33.