Det er sent, og må ærlig indrømme at jeg ikke har set på hver enkelt del du har fundet.
Du får bare lige hurtigt min "go-to" liste jeg bruger når folk spørger om dele til vandkøling.
*Rads:
360mm 60mm rad til cpu + gfx, (kan tage dual gfx hvis du kan leve med at blæserne er til at høre).
Til dit setup ville jeg tage 360mm + 240mm da dine gfx levere en del varme. (Er selv rigtig glad for UT60 da de yder rigtig godt, samt har mulighed for at placere fitings på alle sider af endtanks, samt ekstra hul til evt drainline).
*Blæsere:
Der er flere muligheder, bare sørg for at få nogle som er optimeret til static pressure. Mine go-to er Corsair SP quiet edt. og så bruge fan speed reducers hvis temps kan klare det.
*Slange/Fittings. 16/10mm clearflex og push-on fittings. (rigeligt med flow og de tykke slangevægge gør at de ikke kinker så let.)
*Kølehoveder:
Bare tage nogle annerkendte (XSPC, Aquacooling, EK. Synes selv de nyere fra Aquacooling er rigtig fede, men de yder alle som de skal).
*Pumpe: DDC 10/18w eller D5 Vario med en fornuftig top, eller top/res kombo, (sørg for noget afkobling. Især hvis du tager en DDC som ikke kan reguleres. Har min 18w DDC monteret i gummimellemstykker, og så hører jeg den kun, hvis jeg slukker for alle blæsere).
Som sagt, er det bare lige min hurtige "go-to" liste, men den har ikke slået fejl endnu. Er dog ikke helt billigt, da jeg som regel anbefaler folk at købe high/midend - premium dele. -Især når det kommer til pumpe, blæsere og rads. Det er ting som bliver i systemet, selv hvis man skifter cpu eller gfx, så man kan lige så godt købe noget ordenligt fra starten, og få den "wow"-oplevel som et ordenligt sammensat vandkølesystem kan levere 😛
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Ciric d. 13-05-2015 00:40:00.