Ny Bruger
Tilføjet: 13-05-2015 11:43:26
Svar/Indlæg:
2/1
Hejsa folkens!
Jeg har besluttet mig for at investere i en stationær computer. For at I kan få et indblik i hvad det er jeg søger, kan jeg fortælle jer dette:
Jeg spiller lige pt. kun CS og Path of Exile, som i princippet ikke er 2 vildt krævende spil. Med det sagt, så vil jeg gerne have en computer der kan køre CS på omkring de 250-300 fps (stabilt) samt Path of Exile på det højeste. Dertil kommer, at jeg gerne vil have, at den i fremtiden også skal kunne præstere når der kommer nye releases (altså uden for mange upgrades). Budgettet ligger lige pt. på mellem 7-8000 kr. for selve den stationære. Jeg har kigget lidt på dette link: hvad angår grafikkort, og tænker at 970'eren ser suverænt ud. Derudover har jeg hørt mange pæne ting om i5-4690k processoren (vil gerne have jeres besyv på disse to kontra andre?)
Derudover skal jeg have købt mig en skærm samt et tastatur til samme lejlighed. Mht. skærmen har jeg hørt en masse pladder om, at en 144 hz ikke er nødvendig som sådan (da det ikke er vanvittigt mærkbart?). Budgettet for skærmen ligger på omtrent de 1500-2100.
Jeg så helst, at det er en samlet computer fra start, dvs. forudsamlet af producenten - MEN, givet at det er meget billigere at samle den selv (+1000 kr sparet) er jeg åben for forslag om dette. Operativ system har jeg godt styr på på nuværende tidspunkt.
Jeg håber at I vil komme med jeres besyv til tingene.
#7 så han har et par måneders windåse gratis ?..(og hva så bagefter)... nej vel. det kan jo ikke svarer sig, køber han den billigst mulige udgave af win7 64 eller win8 så får han jo alligevel gratis opgrade til windows 10 her når det bliver released. og så slipper han for alt preview/beta bøvlet.
Ny Bruger
Tilføjet: 13-05-2015 22:48:45
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg har efter lidt tænketid konkluderet... at jeg måske er gået lidt over budget, og så har jeg desuden også skudt mine specs lidt for højt ift. hvad de skal bruges til. Er der nogle der kan anbefale en decent computer til måske 6k? Som kan køre 250ish fps i CS og køre andre "casual" spil (diablo 3 fx) på high-ultra?