#4 - I gennemsnit mellem 800-1200 DKK.
Der har altid været et eller andet. Det dårlige faux-læder går op, hydraulikken svigter, faux-læder på armlænene dør, ryggen falder så langt tilbage at man får ondt i ryggen (f.eks. den sidste stol jeg havde hvor armlænene ikke holdte ryggen "oppe" pga. de kunne bevæges op og ned), diverse pive lyde når man drejer dem rundt, osv. osv.
Der har været så meget igennem årene, de har levet mellem 1 til max 2 år, derefter har jeg ikke kunne holde dem ud mere, eller ergonomien er så smadret at det begynder at gå ud over mig selv.
Har f.eks. prøvet den som #5 linker til, den var da fin at sidde i, i et års tid. Derefter begyndte det at gå ned af.
Den begyndte at kunne "tippes" fra side til side når man sad op ret på den, den pev og skreg, 'læderet' begyndte langsomt at falde af.
Den sidste jeg prøvede hed vidst "Speedy" (eller Rabbit), fra ILVA. Efter ~7-8 måneder begyndte hydraulikken på den at give op. Tog fat i ILVA, de ville gerne bytte hydraulikken, men alt andet var ikke deres problem, som vel er fair nok (slidtage, 'læderet' var ved at falde af på armlænene), skulle også selv skifte den (desuden lå man næsten ned i den når man lænede sig tilbage..).
Skal lige siges at jeg har ikke masser af penge, passer generelt godt på mine ting.
Personligt syntes jeg at de 2k er godt givet ud, so far.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DjeavleN d. 17-05-2015 18:37:21.