Jeg læste lige lidt, og pope, du har ret i hvad du siger, men, overkill, er og bliver overkill!
Mit build er overkill, men jeg er glad for det, loopen er masser at gi af, til flere GPU'er, og måske CPU'er?!?
Caselabs er nice, ville gerne have et, men har ikke råd, eller fortrækker billigere kabinetter og så har jeg det ikke dårlig med at lave om på det.
Jeg har Enthoo Primo, med 480mm Monsta i bunden, og 360mm UT60 i toppen. Elsker det setup.
Jeg har faktisk været inde og overvejer Little Devil.
Men det ser ikke ud til, at det understøtter quad 140 mm radiator.
Men ellers synes jeg det er et virkelig stilrent kabinet.
Kan være jeg går i gang med trækabinettet og hvis det går i hårdknude, så bestiller jeg et caselab, når jeg lige har sparet lidt ekstra penge sammen. Heldigvis haster det ikke.
Min nuværende PC kan trække Project Cars i 1080p på ultra og overvejer at min næste PC skal have en 34" 21:9 skærm på 1440P eller eventuelt en 4K skærm og måske 3 skærms setup og så kan den på ingen måde følge med længere
Er de her ram skudt helt ved siden af, når det primært handler om, at de skal kunne yde godt i gaming.
http://www.proshop.dk/RAM/King...
Jeg regner ikke med, at der er sket det helt store på OC siden, så jeg kan jo sagtens bare clocke på CPU multiplier, uden at øge frekvensen på rammene.
på DDR 3 synes jeg ikke der var det store et hente, ved at øge hastighed på rammene.
Jeg går ikke ud fra, at jeg behøver at tage mere end 16 Gb selv når det nye system forventes at blive afviklet på win 10