Jeg har fødselsdag på lørdag og regner med at få penge.
Når jeg nu interessere mig så meget for computer som jeg gør, vil jeg gerne bruge dem på ting til min computer.
Jeg skilte mit tastatur af her i går for at rense den for støv og skidt og lagde mærke til at der er lidt ridser på mit skrivebord (ikke lakeret eller ligende overflade), har en roccat hero musemåtte som har en lidt glat bund, så det ligger ikke helt 100% stabilt, men er ellers ok
Jeg har min musemåtte over tastaturet, hvor musemåtten dækker det halve før man når kablet i midten af tastaturet, det gør at jeg ikke skal have en underlig vinkel eller bøje min arm fordi musen ligger ved siden af tastaturet ved kanten af mit skrivebord.
Har derfor tænkt på en STORE musemåtte der dækker det område som jeg bruger til mit tastatur og mus, med en skridsikker bund
F.eks 45 cm dyb og 75 cm bred, min mus er en mionix naos 7000, synes ikke stof måtter som dem steelseries laver fungere så godt med min mus og det skal ikke være en glat måtte
Musemåtten kunne være en af dem her selv om de begge er for bredde (90 cm) og razer måtten er for kort i dybden (ved ikke om det skal være en speed eller control måtte, men tror control er bedste for mig og er som nævnt ikke til ultra glatte måtter hvor musen glider bare man kigger på den)
http://steelseries.com/product... Jeg har en lille udgave af den. Jeg kan rigtig godt lide den fordi den er lavet af stof, så den er nem at rulle ud, og teflon er overflødigt på den eftersom der er smooth surface alligevel 🙂
Edit: Jeg så lige du siger du ikke er så glad for steelseries, så måske er det lidt unødvendigt. Jeg ville bare komme med mit input 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Vognen d. 21-05-2015 22:10:56.
Er hellere ikke stor nok hvis den også skal bruges til mit tastaur, kan nu godt bruge en på 90 cm så er der bare lidt ekstra i bredden, men det er så også grænsen for bredden