Den beste 480 Radiator

Vandkøling d.  22. maj. 2015, skrevet af Dragonshard
Vist: 973 gange.

Dragonshard

Overclocker
Tilføjet:
22-05-2015 22:30:01
Svar/Indlæg:
109/31
Hvad for en 480er Radiator er best i jeres øjne ?
p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2015 22:59:09
Svar/Indlæg:
3100/53
Hvad for en bil er bedst i dine øjne?
Hvad for nogle sko er bedst i dine øjne?

Meninger er som røvhuller, alle har et, og alle andres stinker.

For at få noget som helst brugbart ud af dit spørgsmål skal du gøre op med dig selv hvad du skal bruge den til.

I mine øjne er den bedste en der er 30 mm tynd, da den så ikke fylder så meget. Så skal den have lav FPI så jeg kan køre med blæsere der har lave RPM.

Andre personer har andre krav - der er ikke noget definitivt svar.

Ciric

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2015 23:29:41
Svar/Indlæg:
1881/22
Alphacool UT er min personlige farvorit.

I den tykkelse som der nu er plads til. (ved monsta skal der være plads til push/pull for at du stadig kan bruge blæsere ved lav hastighed).

De yder godt, og så er jeg rigtig glad for fleksibiliteten mht placering af fittings + der er plads til ekstra fitting modsat endtank, som kan bruges til bleedplug eller drainplug. (Gælder kun 45mm og op).

M.Beier

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
23-05-2015 09:54:25
Svar/Indlæg:
2087/124

Hvad for en bil er bedst i dine øjne?
Hvad for nogle sko er bedst i dine øjne?

Meninger er som røvhuller, alle har et, og alle andres stinker.

For at få noget som helst brugbart ud af dit spørgsmål skal du gøre op med dig selv hvad du skal bruge den til.

I mine øjne er den bedste en der er 30 mm tynd, da den så ikke fylder så meget. Så skal den have lav FPI så jeg kan køre med blæsere der har lave RPM.

Andre personer har andre krav - der er ikke noget definitivt svar.

p0Pe skrev d. 22-05-2015 22:59:09

Hvis jeg nu siger at dine præferencer er de bedste, hvad siger du så? :P

Ja; Afhænger af formål, hvad du beskriver er ikke bedste køling, men klart bedste løsning hvis man vil have en støjsvag løsning, og det er egentlig også hvad jeg jagter.