+den skal kun bruges til musik og skal kune afspille alt fra mp3 til dsd filer fra min nas og eller fra ssd disk.
den skal kunne fjen betjenes med ipad og iphone
den skal have Digitalt ud har i SPDIF (coax). og have mulighed for at udbygges med USB
den må meget gerne kunne bruges sammen med appen Ipeng Music (Ipeng 8)
jeg har kikket meget på en Ripstreamer XL Music Player men den kan så meget som jeg ikke har brug for så derfor vil jeg undersøge/ lave en selv der passer til mig :)
Evt ASIO understøttelse af den optiske port. kan en Intel NUC bruges ?
tanker og hjælp modtages meget gerne. meget gerne til bundkort og cpu mm da jeg tror det jeg har kikket på her er overkill :) På forhånd tak for hjælpen.
den bliver på et tidspunkt ud bygget med usb men har det ikke pt :( det jeg leder efter er egentlig at den skal kunne hente musikken fra min NAS og levere den som SPDIF coax til min DAC, skal kunne håndtere 24/192 og dsd filer gapless og så skal den kunne betjenes via en god app på en tablet, ipad iphone Altså ingen grund til indbygget DAC eller display. yousee understøttelse kan være et plus men på ingen måde et krav.
Jeg synes det er svært at overskue hvad men egentlig får for pengene. Med RasPi eller Hummingboard er jeg måske kørene for 1.000kr. Så er der Pioneer, Cambridge og andre 'multiafspillere' til en 3-10.000kr. Endelig er der Cyrus Stream X Signature, Simaudio Mind 180, Auralic Aries, Aurender, Lumin og en del andre - hvor prisen stiger. Mit budget ligger i omegnen af 10.000kr., måske mere hvis jeg er sikker på at få god valuta for pengene.
Nogle der har erfaringer, gode indput eller tanker der kan udvide min horisont?