Kom nu bare i butikkerne allerede så jeg kan bestille et :D
lol. Lager om 11 dage...
overvejer om jeg skal bestille dette MSI til Kr. 5.746, eller vente lidt og se hmm..
overvejer om jeg skal bestille dette MSI til Kr. 5.746, eller vente lidt og se hmm..
Samme her - overvejer meget.
fandme ikke til at beslutte sig hæhæ :D
fandme ikke til at beslutte sig hæhæ :D
Næh havde de været på lager eller ville komme i denne uge så var de bestilt 😛
Jeg sidder også og overvejer om skal retunere mit 980 og bestille et 980 TI :s
Single kort > to dårligere i sli
#29 Ja for et 980ti er faktisk hurtigere end 2x 970 i SLI, hvis du overclocker 980ti. Og så har du altså ren rå ydelse, ikke noget der svinger som blæsten ligesom SLI.
EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB SC+ kunne godt finde på at hapse dette :D
En del penge at spare ved at købe i Tyskland 🙂
#46 Mangler stadig et par modeller, men deres fragtpriser gør det måske mindre attraktivt. Billigste pt. er 5590kr.
http://www.arlt.com/Gaming/Gam...
#47 Det er dog uden dansk moms, så der skal lige 6% oveni.
computersalg er da klart billigst
Hvilken opløsning river i spil rundt i, når man vil bruge 6k på gfx? :)
De ser lækre ud, dog ville jeg nok vente til amd kommer på banen, men fedt kort, specielt det EVGA 😢 hehe..
Hvilken opløsning river i spil rundt i, når man vil bruge 6k på gfx? :)
De ser lækre ud, dog ville jeg nok vente til amd kommer på banen, men fedt kort, specielt det EVGA 😢 hehe..
Siger personen der lige før skrev at han havde købt to nye 970´ere.
Og en kontorstol.
#61 Så mangler vi bare nogle mål på det kort!
Så der nogen billige gtx 970 til salg?
Lige meget hvad har vi brug for noget god pris/ydelse fra Amd med deres nye kort, fint med mig hvis de bare er lidt hurtigere end de gamle kort og så til en super pris. For de nye fra Nvidia er i hvert fald IKKE god ydelse til prisen. Ikke desto mindre køber folk gladelig ind af dem. Der er jo som sådan nok ydelse i de forskellige chips allerede, men de mangler måske bare lidt ram til 4k folket. så kan de jo bare købe flere kort.80# Gripen90.Havde du skiftet kort hvis dine 3 970 kort havde haft 6/8gb ram ? , jeg mener, 3 x 970 er jo rigelig regnekraft til alle spil ikke, det er jo ram der er den umiddelbare flaskehals når du kører med 3 kort.
Nåede du at få købt, prisen er steget http://www.compumail.dk/vare-o...
Der er jo dynamiske priser der justerer sig efter hvor mange der kigger/køber kortene.
Personligt venter jeg helt sikkert til at Fury er ude, og måske også først når Windows 10 er ude.
Hvor lang tid går der så før der kommer vandkøle blokke ud til 980Ti egentlig - hvad plejer der at gå ?
Øv da også med de priser. Jeg sidder her med min nye ASUS ROG PG278Q SWIFT monitor og et gammelt GTX770 Lightning grafikkort, som ikke kan levere varen i 2560*1440p. Jo i lidt ældre spil går det, men FarCry 4 er uspilleligt! 😳
Hvad fa..... skal jeg gøre indtil priserne falder til ro, og der (måske) kommer en prisnedsættelse på GTX980 og GTX980Ti 😢
Øv da også med de priser. Jeg sidder her med min nye ASUS ROG PG278Q SWIFT monitor og et gammelt GTX770 Lightning grafikkort, som ikke kan levere varen i 2560*1440p. Jo i lidt ældre spil går det, men FarCry 4 er uspilleligt! 😳
Hvad fa..... skal jeg gøre indtil priserne falder til ro, og der (måske) kommer en prisnedsættelse på GTX980 og GTX980Ti 😢
Så 6340kr med fragt og moms - det er også en god pris for et top oc kort
#101 What? Jeg ville aldrig købe et par MSI "Tiger" 970 over et 980 Ti.
Jeg har set flere benchmarks hvor et enkelt 980 Ti smider en højere minimum fps ud, end 970 SLI.
Den model af 970 var heller ikke særlig god, deraf prisen.
980 Ti er desuden også mere fremtidssikkert til 1440p og op pga. de 6GB ram (ved fuld hastighed ;)
Har selv sårn en skærm, og køre med 1 stk 970StriX. Det køre da rimeligt godt i diverse spil, men går selvf heller ikke så meget op i om alt er på MAX. Bare det køre smooth :)
10000kr?To stk. 980TI til 10k eller beholde de 3 stk. 970... Fuck det er da svært! :(
#118 - > Spiller kun de store spil, og får faktisk en god slat ekstra ud af det!
Men overvejer også at opgradere mine CPUer til 2 x 14-core Xeon i stedet for 2x8-core, da det giver mere ydelse i 3D så vidt jeg har mål mig frem til!
Men 980Ti.. Den presser sgu lige på derude! :D
Jeg regner med jeg tager 1 stk EVGA gtx 980 superclock acx 2.0+
Så er der custom GTX 980Ti reviews ude 😛
Gigabyte GTX980Ti Gaming G1 - værd at nævne er at der vist nu er Zero RPM på Windforce køleren.
http://www.guru3d.com/articles...
Så er der custom GTX 980Ti reviews ude 😛
Gigabyte GTX980Ti Gaming G1 - værd at nævne er at der vist nu er Zero RPM på Windforce køleren.
http://www.guru3d.com/articles...
Må sige at er noget overrasket over at ref køler noise er på højde med Gigabyte GTX980Ti Gaming G1
#128 -- hmmm, købe dette nu Gigabyte GTX980Ti Gaming G1, eller vente på MSI GTX980Ti Gamer 6???
Nogen der har erfaringer med Gigabyte vs MSI på grafikkort? Jeg kender mest begge fra bundkort 😳
353.12? jeg kan kun se 353.06?
Du behøver ikke genstarte for at OC aktiveres igen du skal bare trykke apply setting igen i msi afterburner, så virker det.