#3 mit første var en compaq pressario cd 742, tror jeg den hed. Fik den da de gamle blev opgraderet. Derefter gik der nogen tid, og så fik jeg købt min første rigtige pc i 2000, en pentium 3 med voodoo5 kort.
Tror det eneste jeg har tilbage fra den tid er brænderen. Resten er dødt eller smidt ud
Min mor.. Har min gamle überspand 🙂 A8N-SLI 4 gigs DDR1 MAXED;-D Opteron 185@ 2.6 med klassisk Zahlman blomst GTX790 (GTO oprindelig) Plextor DVD brænder noget.. 10 speed;-P Raptor par og 60 Gigs, samt gammelt WD-250 gigs skrammel drev Win7pro
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gazivodo d. 01-06-2015 23:04:02.
Jeg har kastet mig ud i et lille Frankenstein-projekt med mit gamle hardware. 2 peltier-elementer som på den varme side er luftkølet og på den kolde side, sidder der køleblokke som transportere den kolde væske rundt.
Jeg har ikke lige haft tid til at eksperimentere så meget med temperaturene, men har da fundet ud af at hvis jeg vender strømmen, så varmer den også. 😎
Hvis jeg køber en opgradering (f.eks. nyt grafikkort), er det som regel konen som aftager mine ting. Hendes ting bliver så givet væk til familie/venner eller gemt som reservedele. Når jeg har nok reservedele samler jeg så et system og der er altid nogle som mangler en maskine til værkstedet, kontoret o.l.
Det er sjældent at jeg er endestationen for mit hardware. Det er dog uhyre sjældent at jeg direkte sælger hardware.
giver normalt de dele jeg skifter til min partner, så den maskine osse bliver opgraderet.
Har jeg en hel maskine i overskud, så bliver den givet til et ungdomsprojekt vi har, da mine "gamle" maskiner er noget bedre end det skod, som kommunen vil give dem.
Har bla. en bastard bestående af en pentium pro 200mhz, med et geforce FX5200 PCI og et CF-kort i en IDE adapter som "ssd".
CPUen er vist fra 1996, grafikkort fra 2003 og CF-kortet samt IDE-adapter fra i år, så den er overhovedet ikke tidskorrekt, men sjov at lege med og spille gamle spil på :yes:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tripoden d. 19-06-2015 01:06:36.