AMD har tabt for mange penge de sidste par år, så de bliver jo nød til at hæve priserne, for at kunne dække deres underskud.
http://finance.yahoo.com/echar... #{%22range%22:%225y%22,%22allowChartStacking%22:true}
Lol og så blev amd begravet, HVIS amd ikke kan levere så mange Fiji kort og HVIS de bliver for dyre , ja så er jeg ganske sikker på vi får billige 8gb rebrandede og overclockede 290x kort . Hvilket højst sandsynligt bliver bedste ydelse til prisen . 1 kort til alm HD og 2/3/4 til 4k . 290/290x er jo stadig gode kort , så med gode priser og masser af ram samt oc bliver de sikkert fine, rebrandede eller ej.
649$ for Fury X på hylderne 24 juni 😎
Alle de her raseri og sure inlæg,og begravelser over en eller anden rygte :no:
Hvad sker der for folk???
Alle de her raseri og sure inlæg,og begravelser over en eller anden rygte :no:
Hvad sker der for folk???
Enten nvida-fanboys eller også bare folk der ikke tænker sig om og hidser sig op over rygter.
Jeg synes de fandt et godt pris-leje, vil kraftigt overveje et Fury kort, men lad os nu se hvordan de performer.
69# Der er også allerede bios ude til at modde 290 kortene til 390 kort . Det skulle iøvrigt give ca 10% ekstra ydelse clock for clock . Så tror da godt jeg kunne finde på det senere. Nu ser jeg lige hvad det udarter sig til .
#89 Lad os sige at jeg producerer en Android mobil - vil jeg sende den til "I Love Apple 4 ever" til review, eller tager jeg "Android is in my DNA" ? (to fiktive sites kan muligvis være anvendt)
Hvem mon viser mobilens stærke sider, og hvilken interesserer sig kun for fejl?
Jeg forstår godt AMD's valg.