Spændende. 😛
Du skriver 2x 970 i anden test. Skrivefehler...
Tørre tal.... Hvordan føles de???
Så til min evig jagt i arma3... køb??
så du er kun skiftet pga vrammene, hvad med 3 kort, der skulle være mindre microstutter med 3 kort ?
Gripen skal du ikke have et tredje kort også?
Du plejer da ellers at køre 3vejs 😛
Har bestilt hos proshop også
Gripen 90 - Du skulle vel ikke ligge inde med en lille guide til OC af 980Ti?
Er helt grøn i NVidia OC - har Afterburner, men ved ikke med volt og hvilke ting der skal låses op for.
Får først vandkøl på mandag :yes:
Nice!
Det satme et bæst af et kort 😎
Nice!
Det satme et bæst af et kort 😎
Ja, det er dette jeg er mest interesseret i:
http://www.proshop.dk/Grafikko...
Men venter lige med bestilling til vi er tættere på det er på lager. Kunne jo være der kom et ASUS STRIX eller et MSI Lightning 😲
Fedt fedt, mange tak den herre 🙂
Fik forresten mit vandkøl alligevel idag da post dk leverer om lørdagen nu :yes:
#38: Der er ikke meget e-peen over min PC. Jeg har gemt 1700kr fra min fødselsdag, gemt 6700kr i feriepenge, solgt 4x 970 for i alt 8350kr og fra min TransFormers hobby solgt for 3300kr figurer. De ting har financieret kortene.
#38: Der er ikke meget e-peen over min PC. Jeg har gemt 1700kr fra min fødselsdag, gemt 6700kr i feriepenge, solgt 4x 970 for i alt 8350kr og fra min TransFormers hobby solgt for 3300kr figurer. De ting har financieret kortene.
how havde du ikke kun 3 gtx 970 i den pc?
Noget andet din cpu må da være ved at være flaksehalsen
Min i7 4790k (4.5ghz)bruger med 3x1920x1080 skærme og et asus gtx 980 (ikke oc'ed) min cpu op til ca 40% så må din vel bruger tæt på 100% når kortene ikke er oc'ed, så i en JazTwoCents video om hans 3 vandkølet titan x hvor fik kan ca 25 fps mere med hans cpu på 4.5ghz samlignet med 4.0 ghz
#36 Hvilken CPU køler er det? 😛
Har ingen ide om http://www.3dmark.com/fs/52817... er en god score med mit system
show me your e penis
Vil vædde med at grippen bliver gul og grøn hvis hans 3x gtx 980 ti til til over 10000kr ikke kan kan trække f.eks crysis 3, fracry 4 i ultra i 1440
Vi andre dødelige kender vores grafikkorts begrænsning vi ved det(de) ikke kan trække det hele i ultra med minnimum 60 fps
🤡
#52 -> Desværre ikke herfra. Valgte D16 udgaven af mit MB, da jeg hellere vil have lidt flere end RAM end et 4. GFX. :D
jo da om 3-4 år kan man få 3x gtx 980 ti til det som et nyt koster ca 6000kr
Hvor varme bliver GPU på dine 3 kort, samt fan speed og støj ved extrem spil(fx. far cry4) i 1440p?
Sådan er det jo altid hvis man vil være med i "high league" 🙂
Hvor varme bliver GPU på dine 3 kort, samt fan speed og støj ved extrem spil(fx. far cry4) i 1440p?
De bliver ca 84-83-79 grader celcius med 25% GPU OC og ca 11% ram OC og max volt og powerlimit. Standard fan profil som jeg ikke har ændret ved. Fanspeed ligger på max 58% på det ene kort, 55% på det andet og ca 49% på det sidste.
Så faktisk er det nøjagtige de samme temperaturer på standard 980Ti reference kort 🙂 så den Titan vapor chamber køler gør arbejdet fint.
De bliver ca 84-83-79 grader celcius med 25% GPU OC og ca 11% ram OC og max volt og powerlimit. Standard fan profil som jeg ikke har ændret ved. Fanspeed ligger på max 58% på det ene kort, 55% på det andet og ca 49% på det sidste.
Så faktisk er det nøjagtige de samme temperaturer på standard 980Ti reference kort 🙂 så den Titan vapor chamber køler gør arbejdet fint.
Hmm mine 2 kort ligge ri fanspeed på 70% måske det er mit air flow der ikke er optimalt
Hmm mine 2 kort ligge ri fanspeed på 70% måske det er mit air flow der ikke er optimalt
Jeg kan se du har MSI GTX 980Ti Gaming 6G med Twinfrozr IV køler og det kræver et godt airflow i kabinettet da den type kølere spreder varmen ud i kabinettet og det skal kabinet blæseren så føre ud.
Dertil så kan man ikke helt sammenligne fanspeed procenterne ml. reference og 3 parts kølere.
Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dit airflow setup ser ud i kabinettet 🙂