Titanium HD lydkort problemer

Diverse d.  15. juni. 2015, skrevet af Dbakh
Vist: 551 gange.

Dbakh

Ny Bruger
Tilføjet:
15-06-2015 11:16:09
Svar/Indlæg:
2/1
Hej allesammen,

Har et spørgsmål vedr Creatives titanium HD lydkort.

Jeg bruger lydkortet til at spille til mine højtalere og så skal jeg til at bruge det til mit headset. Nu har jeg lige testet det inden jeg skal bruge det rigtigt og nu finder jeg ud af, at når jeg sætter headsettet til i minijack udgangen bagpå, så deaktiverer den mine højtalere. Det er sådan set også fint nok, men jeg vil gerne have en løsning, hvor jeg ikke behøver at pille minijack-stikket ud bagpå hver gang, da mit setup ikke rigtig tillader nem adgang bagtil :P

Jeg har kigget lidt i Creatives software såvel som rundt omkring på nettet og synes ikke rigtig at støde på noget særlig brugbart, så håber lidt at finde nogen herinde der har erfaring med det? 🙂

Det skal siges at når jeg åbner afspilningsenheder og kigger der, så lader både højtalere og headset til at bruge den samme kanal, så der er ikke noget jeg kan deaktivere der, for at aktivere noget andet. Umiddelbart tænker jeg at det ikke kan lade sig gøre, men man kan vel håbe?

Mvh
Mikkel1242

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2015 11:33:20
Svar/Indlæg:
230/15
Hej

Jeg har en creative sound blaster z og har sat den op som du snakker om der 🙂
Den måde jeg for det til at virke er at i det software jeg har installeret (Det er det nyeste fra deres side på grund af en reinstallation af mit OS).
Det er en fane hvor der er en slider jeg kan kører over på Højtaler og over på Headset.

Men om dit lydkort også kører på samme software ved jeg ikke men det er vær at prøve 🙂

Dbakh

Ny Bruger
Tilføjet:
15-06-2015 11:46:04
Svar/Indlæg:
2/1
Hej Mikkel, hvad for en software er det? 🙂

Mikkel1242

Overclocker
Tilføjet:
15-06-2015 11:52:49
Svar/Indlæg:
230/15
Creative's eget :)
Smider lige et link til stedet hvor du kan finde det jeg har downloadet.
Link:
http://support.creative.com/Pr...