#5 Gør ingen forskel bortset fra blæser kører max 😳
#6 Der fulgte en noctua D15 med men syntes den fyldte en del og ja så kraftig ud og med mit nye Corsair Obsidian Series® 900D er der jo sådanset rigeligt med plads men har bare altid været glad for vandkøl og spørgsmålet er så om de nye H100 serien har løst problemet helt for så må det jo være sådan en fætter der så må på i stedet for 😛
Hejsa lige en lille update
Jeg havde problemer med en hylen fra Corsair H80 og blev anbefalet at købe Swiftech H240-X men det er samme hyle lyd fra pumpen så der hentede jeg ikke noget men kan se på hvad køling angår så er det en 3-5 grader køligere i idle med alm surfing og diverse små opgaver men træls at ens kabinet er så stille at pumpen kommer så meget frem 😢
men nu kommer H80 så ned på serveren og gør nytte der 😛
Men det skal siges at Swiftech H240-X er i en helt anden klasse når der tales om lukket vandkøling der er virkelig kvalitet og finish der vil noget + det er lovligt at åbne systemet for at koble GPU + ekstra køler på eller andet sjov køling det kan man jo ikke på corsair så der er muligheder i den her 🙂 Men støjen må jeg leve med eller tænde for lidt musik 🙂