Overclocker
Tilføjet:
23-06-2015 20:45:56
Svar/Indlæg:
255/14
Hej HWT.
jeg har netop lige smidt mit ekstra 970 i min maskine, og hvad jeg tænkte ville blive en voldsom succes viste sig at blive en decideret pain in the A**
well.
køre med et 7.1 tiamat, og det har fungeret perfekt sammen med de integreret højttalere i min gamle 27" skærm (Hdmi), har altid kunne skifte ved at - højre klikke på ikonet med den lille højttaler og vælge enten, "Højttaler - Realtek Hd Audio" eller "Sl27T-1 LED - digital lyd hdmi) i min afspilningsenheder.
men efter det ekstra 970 kort kom i maskinen, har den pludselig ikke ville se når der kom et jack stik i maskinen.. eller, den kan generelt ikke se at mit tiamat er tilsluttet ?
hvad pokker gør jeg, har prøvet at fjerne ALT nvidia's gøjl, og geninstallere, har sågar fjernet Realteks drivere mv. for at få det op at køre, men uden held, det ENESTE lyd jeg kan få frem lige meget hvad, er via mit HDMI, og er ved at blive SINDSSYG!
Det skal siges at MB: Z97S sli krait.
og det er først efter det ekstra strix 970 er monteret.
mine jack stik ER stadig monteret, og de er alle set efter for om de af uforklarlige grunde skulle være faldet ud, og det er de IKKE. :O
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af ek91 d. 23-06-2015 20:46:18.