Min søn fik i et svagt øjeblik en Acer predator G3-605??. Så købte jeg forleden et mars 760 x2 og satte det i computeren. Men strømforsyning på 485 watt er for lille. Så købte jeg en 750 watt. Men den har 24 pin til MB og MB har kun 12 pin. Jeg kan kun finde et sted i Kina som har lavet en konverter og kan ikke finde en anden strømforsyning med 12 pin til MB. Er der nogen der kan hjælp.
#7 Jeg har bestilt en, men hvis jeg kunne købe en i dk var det hurtigere og nemmer. 🙂 Den anden ide var at klippe 24 pin stikket af den nye strømforsyning og 12 pin af den gamle og montere den i stedet. Men så skal man vide hvad man gør. Dette fordi det tager 1-3 uger at få hjem fra moddiy
Nahhh, det ville være synd at ødelægge psu pga det. Du kunne jo også bare købe et andet bundkort, Hvis det er s1150 som jeg tror det er, så koster bundkortene fra 300kr og opefter, og de er højst sandsynligt alle af bedre kvalitet og har flere features end det der sidder der allerede. Så kan du bruge det andet bundkort til noget htpc eller andet med den gamle psu.