Jeg vil høre, om der er nogle spirende 3D-designere derude, som kan hjælpe med at tegne mit mesterværk.
Jeg mangler en køkkendims. Der er tit at jeg skal have noget vådt, det kunne være kødsåws, i en plastpose, hvorefter denne skal vakuumpakkes, eller blot forsegles elektrisk. Idéen med denne dims, er at plastposen med mad, ikke må blive grisset til i toppen. For så kan den ikke vakuumpakkes eller forsegles ordentligt, og bliver utæt.
Jeg har designet inde i hovedet. Men jeg kan ikke tegne på nogen måde. Men det skal laves som en alm. tragt. Dog skal spidsen være rimelig stor, så klumper af grøntsager og kød kan komme igennem, og ned i posen. Og for at den ikke grisser plastikposen til, skal den have en mindre tragt indeni, som går lidt mindre ned i plasticposen, end den yderste. Dvs. at kun inder-tragten bliver grisset, og yderskallen er 5-10 millimeter væk fra den inderste. På denne måde bliver kun indertragten grisset.
Nej, jeg har ikke drukket mine 4 store elefantbajere idag, men jeg håber at nogen er med på cirka hvad jeg mener.
EDIT: Her er en tegning :
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af svedel77 d. 28-06-2015 18:29:19.
#5 hvis du nu skærer en 1½ liters sodavands flaske over, på den anden led, så har du også en glimrende tragt. Men som #2 skriver, så ville det være rart med nogen mål