Tur til kina (shanghai/beijing) køb af hardware

Webshop/producenter d.  28. juni. 2015, skrevet af Alienwannabe
Vist: 1569 gange.

Alienwannabe
 
Superbruger
Tilføjet:
28-06-2015 22:25:14
Svar/Indlæg:
278/28
Skal en tur til kina i min ferie, så ville høre jeres erfaringer omkring hardware køb i kina.
kunne tænkes der måske var lidt at spare ved at fx købe et 980ti og fragte med hjem, men ved ikke hvor jeg evt skal kikke efter det, nogen af jer der har prøvet at købe hardware i kina ?
Damsgaard87
 
Overclocker
Tilføjet:
28-06-2015 22:46:31
Svar/Indlæg:
71/26
Jeg var i kina tilbage i 08

Da Ipod Touch var helt på toppen...

Der var en masse der solgt nogle billige, og som egentlig så meget godt ud, men endte så ved en stand, hvor de var noget dyre, forsøgte at prutte dem ned, men de rykkede sig ikke, prøvede at forklare hende at de andre var billigere, men hun sagde de var kopi vare, hun fremviste her efter Appel forhandler licens, og tog en ud af en pakke jeg kunne se.
Endte med at købe den hos hende, og fik den ægte vare til billigere penge end DK.

Så rådet herfra - prisen skal være realistisk, hvis de er villige til at gå meget ned i pris - og tro mig det er de, godt nok efter de har råber you are killing me 100 gange - så skal man ikke købe sit HW der.

Brug det hvis du vil.

God tur, det er et fedt land, men de tager røven på dig hvis de kan 😉


Alienwannabe
 
Superbruger
Tilføjet:
28-06-2015 22:57:59
Svar/Indlæg:
278/28
#1 mange tak for råd :) vil aldrig købe hardware fra en lille kiosk, håbede enlig på der var en der vidste om der var en større butik/kendt kæde i kina der sælger hardware :D

Mange tak, tror det bliver en fed oplevelse :D gør de sikkert :D


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2015 05:00:16
Svar/Indlæg:
4112/52
Jeg har været i Kina en del gange efterhånden, i de knapt så kendte områder (er sømand), men hvad jeg har ser dér, er det ikke nemt at finde de "ægte" varer.
Tor du skal ind på Extremesystems.org for at fange nogle af kineserne selv, for at få nogle konkrete navne på butiks-kæder.


xkalibur
 
Superbruger
Tilføjet:
29-06-2015 17:31:03
Svar/Indlæg:
739/62
som en anden sømand, der også har set lidt af kina...

hvis det lyder for godt til at være sandt, kan du trygt stole på det er det...

de snyder dig hvis du kan komme afsted med det :D