jeg har lagt mærke til efter jeg har fået installeret spillet HON og World of warplanes. så virker spillende underligt.
på HON. så sidder min mus fast på venstre hjørne af skærmen. den rykker ikke eller noget. når jeg er på login siden.
på world of warplanes virker det hele fint, men så snart jeg er inde på load skærmen og hvor spillet lige skal begynde. artifakter skærmen i selve spillet. der sjove blinkene streger over det hele.
men har intet problem med at spille Crysis 3, Assassins Creed Unity, Arma 3, lol, Dota 2.
hvad skyldes fejlene på hon og world of warplanes?
#0 Hvorfra kommer din mistanke til SSD og ikke en hvilken som helstanden random ting i din PC?
hvis dine spoegmaal gaar relt set paa hvad dine spil fejler og ikke om din SSD er ok. hvorfor saa lave et indlaeg unde SSD ? Heg er noget forvirret over din logik/analytiske tankegang. saa kan du ikke spore mig lidt paa rette spor om det er det ene eller det andet du spoerger om ?
Jeg startede med migrere fra hdd til SSD. Så clean installeret jeg bagefter. Har også formateret og installeret Windows om igen, for at se det var Windows der drillet. Intet har virket af div. Løsninger jeg troede ville hjælpe.