#3
Ye, jeg er skam klar over konceptet med paging og virtuel hukommelses allokering, var bare ikke klar over at det også blev brugt på Vmem (havde læst at systemet ville hard crashe hvis jeg ændrede sådanne værdier for højt i configs etc...)
Har rodet en del med configs og er endeligt nået til at kunne spille problemfrit med +60FPS, så det er vidst fint nok, det er dog også kun sjældent den hopper over de 4096MB.
Og ja, var også det jeg var klar over mht udnyttelsen af VMem ved Crossfire/SLI med den nuværende implementation... Skulle vidst ændre sig med DirectX 12/Vulcan synes jeg at have læst noget om..?
Men tak for hjælpen, så lærte jeg også noget nyt i dag 😛
Kan se at GPU-Z også er enig med Afterburner, så mon ikke den er god nok. Højeste blev der målt 4579MB allokeret i min sidste spil session, så måske jeg skal have fiflet lidt med den config der...
EDIT: Har åbenbart ikke ændret værdien i config alligevel i den omgang her, så Witcher 3 vil åbenbart bare bruge en del VMem på mit system i hvert fald 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lyngze d. 02-07-2015 20:51:52.