Fedt! Tak for hjælpen, det var alt jeg havde brug for (:
Tænker at min 750watt psu kommer til at klare det så
Hov en sidste ting, to 7870 XT kommer til at yde bedre end et GTX 770 right? (andet ville undre mig)
Det viste sig at være en 835watt da jeg fik åbnet maskinen. Det er sådan en fætter her fra MM-Vision
https://www.mm-vision.dk/Raidm...
Jeg vidste egentlig godt at det var noget billigt lort. Den ser ligefrem billig ud. Men det er jo også nogle gamle kort til 700-800 kroner stykket, så jeg er ikke så bekymret for hvor længe min psu mon holder. Spørgsmålet er om der er saft og kraft nok i den PSU til begge kort? på trods af at den nok kun yder 744watt som du skriver.
Jeg vidste egentlig godt at det var noget billigt lort. Den ser ligefrem billig ud. Men det er jo også nogle gamle kort til 700-800 kroner stykket, så jeg er ikke så bekymret for hvor længe min psu mon holder. Spørgsmålet er om der er saft og kraft nok i den PSU til begge kort? på trods af at den nok kun yder 744watt som du skriver.
I har været en kanon hjælp! (:
Mit Club3D Radeon HD 7870 Joker, har nogle problemer jeg ikke helt kan forklare. Den blæser på fuld skrue selv på idle load, det larmer enormt meget. Idle temps er helt oppe omkring 65-70c og CSGO tvinger straks kortet op på 100% fan power, og en pokkers larm, samt temps omkring de 83-93c.
Tænkte at det måske var en ny omgang thermal paste der skulle til, men det hjalp ingenting.
Har i nogen gode ideer? (:
Ved ikke helt hvordan en RMA sag fungere. Går ud fra at det kræver kvittering og at der stadig er garanti på kortet?
Det er jo købt brugt. Men kortet er i utrolig fin stand, sælger påstod at det højst havde været brugt 10 gange, da det havde siddet i en pc som hun havde forladt da hun pludselig fik plads på studie i udlandet.