Vi fik nogle razer musemåtter til et lan vi holdte på universitetet. Men ja man skal ikke regner med noget stort hvis man ikke er et større begivenhed.
Ja, men det var tilbage dengang hvor vi deltog i SLKS et par gange om året. Vi fik peripherals fra Icemat, og videre da det blev til Steelseries. Derudover fik vi black ice teflon i lange baner, det var stort dengang 😀 🤣
Vi har en klan fra 2009 og vi spiller BF4, så må jeg prøve nogen donationer fra firmaer mod reklamation på vores side. For jeg kan godt se hvor det bærer hen. Vi slet ikke professionelle og det bliver vi nok heller ikke. Men det kunne være rart med lidt støtte til serveren da det koster lidt at have kørende om året.
Hvorfor ikke bare lave en donation på hjemmesiden? Hvis folk er glade for, at spille på jeres server giver de faktisk tit en skærv eller 2. Kender flere communities som har overlevet på den måde gennem mange år.
Og sidst betalte vi alle til serveren med 32 slots.
Jeg hoster selv vores TS server, men til spilserveren koster det vel 3500-4000 kr om året ca. Ved godt det måske ikke er mange kr. om året for at få den til at kører pr. bruger. Men det kunne bare være rart at måske komme op på en 64 slots og så fortælle folk, at de ikke skal bekymre sig om noget.