Tænker det kunne være kondensvand der så er fordampet og har efterladt et lag af kalk - det ville også give god mening når man tager i betragtning hvor varmt det har været de sidste dage.
Jeg laver en eddikesyreblanding (af eddikesyre 32 pct) i 1-10 og fylder det i en forstøver, sprøjter det på og lader det sidde et par minutter - det æder kalk som var det snolder.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 09-07-2015 11:57:06.
Kondensvand kalker ikke 🤣 Men hvis der er en utæthed kan det være kalk. Og så dog ikke alligevel. Da jeg går ud fra du har brugt destilleret vand eller anden købt på flaske kølemidel.
Er der tilfældigvis nogle af køleprofilerne eller dele i det setup der er lavet af Alu?
[OT] #1, #2 og #3. Du ved godt der er en redigerings knap under den sidste post du lavede, ik? Det er inden for nogen minutter at man kan lave den om. Og du har snildt kunnet nå det hver gang
Er åbenbart ikke gammel nok til ikke at have et beskidt sind ud fra den overskrift! 🤣
Du har sandsynligvis også messing i dit loop i form af dine fittings - dette er dog ikke noget problem.... Det kunne godt tyde på urenhed i væsken fra dag et. - Jeg ville dræne systemet, rengøre, og så bruge noget nyt.... Destilleret fra Matas..
[OT] #1, #2 og #3. Du ved godt der er en redigerings knap under den sidste post du lavede, ik? Det er inden for nogen minutter at man kan lave den om. Og du har snildt kunnet nå det hver gang