i forbindelse med jagten på en ny gaming-rig, vil jeg også udskifte min skærm. Har kigget på LG 34um65 og 34UM95- men disse er ikke just beregnet til gaming; med 60hz, lidt underlig aspect ratio og ingen g-sync (ved ikke hvor vigtigt det er ærlig talt). Jeg spiller desuden alt fra FPS til strategy og MMO. Hvad kunne i har af foreslag? På forhånd tak.
og mener også at ha set et 40 tommers 120hz på et tidspunkt(skal se om jeg kan finde det igen), men specifikt 29-38 tommer tror jeg du får svært ved at finde gode 120hz skærme ved ,måske en ældre 120hz LCD/LED fladskærm, men jeg tror ikke du kan udnytte de ekstra hz med mindre modellen har Displayport eller HDMI interface.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Fearless Angel d. 09-07-2015 16:31:08.
Tak for buddene fra jer begge. #2 Aha ok, jeg troede trods alt man kunne udnytte de ekstra Hz fra monitoren. Synes nok det var umuligt at finde, tror jeg må nøjes med 60Hz eller den 75Hz 34 tommer LG har.
Jeg synes du skal finde dig et billigt fjernsyn at slutte til når du ligger i sengen, og så finde en god 27'' tommer 120/144hz skærm til når du sidder oppe ved maskinen. Det bliver nok sindsygt dyrt for dig at finde noget der er så stort med de 120+Hz.