jeg ønsker at opgradere min computer men jeg har nogle meget specifikke ønsker hvad det angår og vil meget gerne høre fra folk som selv har erfaring med 3 skærme som kører 120 hz minimum.
jeg vil gerne kunne køre 120hz primært for at undgå tearing da det er noget af det jeg hader mest, ikke kun ved spil men også ved video.
samtidigt vil jeg meget gerne kunne enten have min start menu og process linie på midter skærmen eller kunne skifte til sådan en mode nemt.
jeg kommer aldrig til at bruge setuppet til 3d da mine øjne ikke duer til det.
overvejer at anskaffe mig et 980ti kort men ved ikke om det er bedst med et Fury X med mine krav.
Screen tearing vil stadig det samme hvis ikke værre hvis du går over til 120 Hz.
Køb en skærm Nvidia G Sync eller AMD Freesync og så et Nvidia eller AMD kort til skærmen og så kan du ungå Screen tearing.
Edit: Eller du kan bare slå Adaptive Vsync til i din Nvidia driver, AMD har vist og så noget af det samme i deres drivere. https://www.youtube.com/watch?...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af shilka d. 12-07-2015 12:43:58.
#1 Adaptive Vsync ser pisse godt ud. lader til at kunne løse mit tearing problem, det eller anskaffe g sync skærm eller sørge for jeg kan have freesync.
Faktisk kommer der også en 35" Ultrawide skærm fra asus på 144Hz og 2560x1400 den er jeg selv lun på. hvis altså opløsningen er tidsvarende og høj nok til en skærm af den størrelse.
#3 og #4 hvorfor kan man ikke få svar på sine spørgsmål kontra råd om hvad man bør gøre i stedet?
jeg har 3 120 hz skærme og ser ikke grund til at smide dem ud blot fordi man kan finde bedre. og jeg kan godt lide at kunne skille ting ad i skærme såsom at have spil i midten og internet til venstre og TS og lignende til højre.
har ikke nogen intentioner om at bruge penge på nye skærme lige forløbigt men måske om nogle år.
Faktisk kommer der også en 35" Ultrawide skærm fra asus på 144Hz og 2560x1400 den er jeg selv lun på. hvis altså opløsningen er tidsvarende og høj nok til en skærm af den størrelse.