Jeg har lige fået ny hardware hjem og har sat det sammen, men der sker ikke rigtigt noget. Jeg kan starte computeren, men den starter, slukker og tænder så igen, uden at der sker noget. Der kommer lidt lyd fra hdd (jeg har prøvet med 2 forskellige, men intet billede. blæserne på mit grafikkort kører, samt alle blæsere i kabinet og bundkort. Jeg har efterset alle stik og prøvet mig frem en masse gange men intet har hjulpet. Har også prøvet 2 grafikkort.
Vil høre om der er en klog person i næstvedområdet der måske kan hjælpe mig? Jeg kan både komme forbi med computeren og jeg kan hente og bringe hvis der er en der kan hjælpe.
Det drejer sig om et Asrock x99 extreme6, med en 5820 cpu og crucial ballistix ddr4 Ram
Jeg bor godt nok i Næstved Syd (Appenæs), men har ingen erfaring i X99. Har dog bygget en hel del PC'ere til mig selv og familie og venner gennem tiden. Hvis du har tid i morgen, tirsdag, så skriv en pm, så kan vi måske kigge på det?
Først og fremmest dumhed fra min side og have overset 8 pin strømstikket og så drillede mine Ram blokke men fik det løst. nu er det bare Windows der ikke vil samarbejde med noget filsystem så skal lige finde ud af hvad jeg gør.