Elitebruger
Tilføjet:
15-07-2015 13:21:32
Svar/Indlæg:
5506/640
Har en Synology ds214 som er tilsluttet min nye router som er en TP LINK 3g/4g router, en TL-MR3420 og modemmet er et Huawei E392U 12.
Jeg har også et stofa thomson modem jeg ikke bruger, men hvor det lykkedes mig (hvordan kan jeg ikke huske)via serveren at få adgang til min mapper på min computer f.eks og så trække det over på serveren jeg ville gemme.
Det jeg vil gerne have mulighed for er at synologyen kan se mine mapper,drev på computeren når jeg åbner file station (ved ikke om det gør en forskel om jeg kan eller ikke kan se dem via serveren men det kan jeg ikke mere)
Har stadig mulighed for at se billeder,film via min server på mit tv,mobil så det er iorden.
Kan ikke oploade billeder til f.eks peecee fra min mobil da jeg ikke kan vælge hvilken filer jeg vil oploade, derfor bruger jeg dropbox meget og fte downloader fileren så de kan oploades til peecee, er der udover synologys egen guide en nem måde hvorpå jeg kan bruge min server som alternativ til dropbox, der er kun få 100mb plads tilbage?
Har også fået noget mails om at min server har mistet
forbindelsen til min pc som jneg har set den til at giv meddeldelse om, der ville det være dejligt hvis min nye router og pc igen kunne få forbindelse med hinanden så jeg ikke for denne mail med manglende forbindelse
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 15-07-2015 13:24:32.