I windows h.klikker du på billedet, og vælger "formindsk", hvorefter du vælger hvor meget. Hvis det stadigvæk er for stort, gør du samme omgang med det formindskede billede, så skulle du være kommet under de 100kb.
Hvis du har photoshop skal du vælge save as webimage og så kan du bestemme kvaliteten af billedet og dermed hvor meget det fylder. Du kan også gemme som gif istedet for jpeg så fylder billedet mindre.
DJ alban hvis du gerne vil have saa meget kvalitet som mulight i dine 100kb saa husk at bruge noget der optimere huffmand kodningen hvis du bruger jpg. eller optimer delta filtres og kodnings blok stoerrelse i png.
Bare at gemme igennem feks. photoshop/paint etc etc er en sikker maade til at faa daarlig kvalitet per bytes.
Hej jeg bruger altid Pixresizer det er rigtig brugervenlig og kan tage en enkelt fil eller en hel mappe og er GRATIS... 🙂 http://pixresizer.en.softonic....
Jeg gjorde som 1# sagde med at skrumpe i %, og det var nemt og virkede. Men hvorfor kan man ikke se billedet på min annonce trods den er lagt ind? jeg har oprette ny salg annonce, men der er der heller ikke noget billed på.