driver detector?

Diverse d.  17. juli. 2015, skrevet af anXiouS
Vist: 796 gange.

anXiouS

Superbruger
Tilføjet:
17-07-2015 13:38:30
Svar/Indlæg:
683/149
kan man få sådan en som ikke fylder en med virus og faktisk finder storset alle de driver man skal bruge til ens hw?

Pft! 🙂
Mr.

Superbruger
Tilføjet:
17-07-2015 14:11:44
Svar/Indlæg:
2518/53
Hvis du ved hvilket system/dele du har så skulle det være lige til at hente de drivers der mangeler.

Hvis det bare er omkring et´ system så kunne du prøve at skrive info om system/dele, OS og hvad du kan se der mangler driver?
Hvis det er mere generelt set så kan jeg ikke hjælpe med et program da jeg altid selv henter de drivers der mangler.

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2015 14:56:20
Svar/Indlæg:
8947/160
Det bedste du kan gøre hvis du ikke ved hvilken HW du mangler drivere til, det er at gå i enhedshåndtering. Det du ikke har installeret er markeret med gult, det højreklikker du på og går ind i egenskaber/- Detaljer/-hardware id. Dér kopierer du øverste, eller næstøverste linie og googler det. Så kommerder diverse link, bla til driver identifier hvor du kan se hvilken HW det drejer sig om. SÅ går du til producentens hjemmeside og henter den nyeste. Du skal IKKE bruge de første bedste links til drivere der kommer op da der som regel er alt muligt lort i form af malware osv hvis du henter fra de sites. Derfor ALTID fra selve producenten. Nvidia/Intel/Realtek, osv osv.

Ebo

Superbruger
Tilføjet:
17-07-2015 19:47:57
Svar/Indlæg:
709/10
Den bedte hvis man kan sige det, er denne, og der er ikke alt mulig skrammel med.

https://www.slimwareutilities....

clokker

Superbruger
Tilføjet:
18-07-2015 00:08:57
Svar/Indlæg:
755/6
jeg bruger iobit driver booster. Men husk at fjerne noget fluebene ved installationen.