spiller i 1080 120hz, men syntes bare der mangler lidt power i det 970 og hvis jeg skal købe et 970 mere koster det 3000kr. hvor jeg jo så kunne sælge mit nuværende kort til 2200kr også købe et 980ti hvor jeg så skal ligge 3800kr til så i teorien koster det mig kun 800kr mere hvis jeg skal have et 980 ti. og cpu power syntes jeg ikke mangler i spil lige pt men måske gør jeg med et 980ti hvem ved, men jeg er typen der skal ha alt lakrids på i spil :D men det næste er så at mit bundkort jo faktisk er 5-6 år gammelt så der mangler jo en del ny teknologi men okay har jo ikke brug for det. men så er det næste jo om min gamle i7 950 clocket til 4ghz, om den står af snart xD åeha kan ikke vælge :D
Nu er du ikk eneste person der står i samme situation, hvor der er mange andre der har taget beslutningen allerede.
Dette betyder du har en stor chance for at købe et brugt 970 kort, så du ikke skal smide fuld pris for det.
Din salgspris på 2200er nok lidt overkill, nok mere realistisk med en pris på 13-1600, hvilket du sikkert også kafinde et brugt kort til, og så er du kommet "i mål" væsentligt blligere.
så hvis der er nogle der skulle kende en der vil sælge sit 970 msi gaming så sig da lige til :D men de udvikler bare så meget varme inde i kabinettet :(
corsair 750D
med 3 blæsere til indsugning i toppen og 2 i fronten og en ud bagud. så alt varmen fra mit nuværende 970 kommer ud i bunden af kabinettet.
1080, så ville jeg helt sikkert vælge 970 sli.
3,5 gb er rigeligt til den opløsning. Du kan også være så heldig at dx12 opgraderer dem til 7gb, så har du rigeligt 😀
Jeg har en 1440p 60hz og Gta V er det eneste spil der giver mig lyst til at sprænge sparegrisen. Endnu engang... Jeg har et enkelt gtx 970.
Jeg vil dog "nøjes" med endnu et 970 til sli, når jeg engang vil opgradere.
Jeg vil dog give Shilka lidt ret angående dit "flow"
Varme stiger, så efter min mening bruger du ekstra kræfter på at presse varmen nedaf.
Det naturlige er som regel intake i front, bund og side og outtake i bag og top.
Men hvis det virker for dig, så er det jo helt fint😉