Skal du have et modem til noget 4g kan man godt betale kassen for et brugt moden med op til 150/50mbit, pris på dba omkring 400kr og det kun hvis man er heldig da langt de fleste 4g modem kun trækker ca 100/50.
På edbpriser koster et 150mbit usb 4g modem fra 787kr og op http://www.edbpriser.dk/netvae... (gte+157286400)&count=100&sort=TotalPrice&rlm=List
Ved et tilfælde fandt jeg ud af call me sælger et Huawei E3267 4g 150/50mbit modem med rabat på oprettelsen til 0kr, med 500mb data til 19kr om måneden uden binding (30 dages opsigelse og 14 dages returret) og gratis fragt til kun 265.50kr intet ekstra kommer oven i. Har man en stor familie og en bærbar pc er de 19kr givet godt ud hvis man vil teste telias dækning hos sin familie, venner (3g) ved overvejelse at skifte til telia/telenor
Med 14 dages returret og opsigelse på 30 dage samt den udsædvanlig lave pris tænkte jeg det skal prøves, jeg har nemlig et 100mbit 4g moodem (Huawei E392U 12) og for dette reslutat på aarhus serveren som gi udsædvanlig høje resultater (stofa's hastighedstest maxer også min forbindelse med ca 92/48) og som man kan se udnytter det mit modem meget godt, så jeg tænker hvor ligger grænsen for hvad jeg kan trække med telmore som bruger tdc's master der med 4g har op til 150mbit og med 4g+ op til 300mbit
Ved Telia er de begyndt at levere Huawei E3372, købte abemonnement ved dem i onsdags.
Har dog kun prøvet forbindelsen i ingenmands land Karup flyvestation 😕
Der fik jeg også modem til 0,- 😀
Er så ikke gratis hos call me koster 240kr med 1 månede abonnement og betalingsgebyr minimum 265.50kr
Står så. Bemærk venligst at produktet er SIM låst. 4G USB-modem virker derfor som udgangspunkt kun på Telias netværk. Hvis du skal bruge andre SIM kort end Telias i produktet, kan du kontakte kundeservice - det er selvfølgelig gratis at få låst produktet op.
Det skal man ikke bruge tid på hos call me, så de lige kan finde et godt tilbud til dig istedet for at låse op så man kan bruge en andet udbyder (tænker om det er nødvendigt i 2015 at låse til en bestemt udbyder, det mener jeg de er holdt op med når man køber en mobil med abonnement)
Kan man smide smide sit simkort i fra mobilen, når yousee ind imellem lukker sit lort ned midt om natten??
Du kan jo bare bruge mobilen som hotspot eller via usb kabel ingen grund til købe et modem for det, evt et telmore (tdc9 abonnment med fri tale,sms/mms og fri datA med datadelingskort til 138kr om måneden, så slipper du for at skifte simkort hele tiden og har masser af data du kan bruge