Moderator
Tilføjet: 25-07-2015 16:24:59
Svar/Indlæg:
589/101
Hej HWT,
Jeg står i den situation, at jeg skal hjælpe min kærestes lillebror med, at finde en bærbar. Jeg har fundet lidt forskellige bærbare, som jeg synes er okay til prisen, men ser dog helst, at prisen rammer de 3,5 kilo. Har dog fundet en til 4500 kr. men synes nu også den virker god til prisen.
Kan ikke lige finde ud af, hvilken er den bedste for pengene. I min mening, så er det et must med SSD, hvilket er derfor, at jeg har valgt den sidste fra Lenovo, da den har dette. Resten har kun en 500GB HDD.
Hans krav er ikke så store.. Han skal primært bruge den til skolebrug, altså Excel, Word, Google osv. Desuden spiller han mange Facebook spil, men det kan selv de mindste bærbare jo klare.
Håber i kan vejlede mig lidt, da det er langtid siden, at jeg har kigget på laptops.. :)
Hilsen Gerner
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Gerner d. 25-07-2015 16:29:32.
Moderator
Tilføjet: 25-07-2015 19:49:21
Svar/Indlæg:
589/101
#1 Det er slet ikke en dårlig laptop til prisen. Det eneste der lige driller, er nok at den er fra Laptops.dk.. Jeg har intet kendskab til dem, hvilket lidt gør, at jeg ikke har lyst til at købe/henvise til dem. Måske er det lidt snæversynet, men er lidt kritisk når det omhandler andres penge, og ikke mine egne. Ellers en super laptop til prisen, det er helt sikkert!
De score 9.5 på truspilot, jeg har kun hørt godt om dem, da min søster købte laptop hos dem til sine børn, reperationen gik også hurtigt. Bilka score 5.5 Computersalg 9.1
Moderator
Tilføjet: 25-07-2015 20:05:07
Svar/Indlæg:
589/101
#3 Ja okay, måske den skulle genovervejes.. Kan da i hvert fald vise ham den. :) Men hvad med de andre jeg har fundet, i sær de lidt billigere, hvad siger i til dem?
Nu sammenligner du med Bilka, men nu er jeg ansat i Dansk Supermarked, og i deres Elektronik afdeling, så alt med rep osv. derinde, det klares nemt. :)
#2 det er bare den har det hele der skal bruges og ikke mangler ssd eller full hd skærm også har den god vægt og pris.
Laptops.dk har mange år på bagen og har aldrig hørt dårligt om dem + jeg selv har været med til at bestille 3 laptops fra dem gennem tiden til venner og der har aldrig været nogen problemer.