The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited

Spil d.  25. juli. 2015, skrevet af Dragonshard
Vist: 961 gange.

Dragonshard
 
Overclocker
Tilføjet:
25-07-2015 20:32:01
Svar/Indlæg:
109/31
nogen som har købt The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited ? og er det lige så godt som skyrim ?
Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
26-07-2015 20:48:40
Svar/Indlæg:
1442/81
Ja, jeg købte det i håb om at det kunne måle sig med spillene i ES serien som jeg har spillet siden Arena (kort) og Daggerfall.

Jeg er (og har aldrig været) den store fan af mmo, men jeg ville alligvel give ESO en chance - Og det er jeg glad for jeg gjorde.

Det er et spil, hvor du vil nikke genkendende til mange af de ting du har set i de tidligere spil og samtidigt blive begejstret over de nye tiltag der er sket. Hovedhistorien er fint skruet sammen og passer fint ind i den foregående lore - Og som altid er der en millard plus en sidemissioner, du pludselig vil begive dig ud på og blive opslugt af.

Jeg spiller ofte alene i mit eget tempo, men visse dungeons er komplet umulige at overleve alene og her er det jo så "de andre" kommer ind i billedet. Selv nyder jeg selskab i/fra guilden "The Danish Guild" som er en flok hyggelige mennesker med masser af hjerterum/hjælpsomhed (Guildens hjemmeside: http://thedanishguild.dk/ )

Kort opsumeret: EOS får min anbefaling som en værdig tilføjelse til Elder Scrolls Serien.


ryan2k1
 
Overclocker
Tilføjet:
27-07-2015 09:15:59
Svar/Indlæg:
30/5
Hmmm det lyder til man skal prøve det.

Spillede selv daggerfall på en gammel cyrix cpu.
Mand det var dage 🙂


Dragonshard
 
Overclocker
Tilføjet:
27-07-2015 16:41:31
Svar/Indlæg:
109/31
har lige købt det i dag og det ser ud til at være meget godt 🙂