jaja men lyd svag er vigtigt når jeg siger billig er det ikke 300 kr men heller ikke en til 2000kr
til en rimlig pris så.
Du kan snildt skifte blæseren ud, jeg fik mindre støj ved at skifte en standardblæser ud med en støjsvag af slagsen fra Noctua.
Alternativt kan du selvfølgelig skrotte din strømforsyning, som shilka siger.
Hvor konstruktivt det er, må stå hen i det uvisse.
Hvis det er en OCZ Mod XStream Pro du har så skal du smide den på lossepladsen og det kan kun gå for langsomt
Hvis det er en OCZ Mod XStream Pro du har så skal du smide den på lossepladsen og det kan kun gå for langsomt
Det da en tier 2 strømforsyning
https://community.newegg.com/e...
nu er det ikke 500W jeg har det er 700W men den har nu gjort det ok
det er en Mod XStream-pro 700watt men har et grafik kort g1 gigabyte 970 gtx og seagate hd 3tb en ssd samsung 250Gb plus corsair h80I og i5 4690K oc til 4.4 Ghz pt alt sammen pakket i en
Cooler Master: Elite 130 håber det hjælper #16
det er en Mod XStream-pro 700watt men har et grafik kort g1 gigabyte 970 gtx og seagate hd 3tb en ssd samsung 250Gb plus corsair h80I og i5 4690K oc til 4.4 Ghz pt alt sammen pakket i en
Cooler Master: Elite 130 håber det hjælper #16
Hvad angår den OCZ ModXStream Pro 700 watt så er det som jeg sage slet ikke en 700 watt det er en 552 watt.
Anyway det system du har kan køres med en 450 watt så forslag kunne være en XFX Core Edition aka TS eller en Cooler Master V450 hvis du gerne vil have noget der er bedre.
Eller du kan købe en 100% blæserløs PSU som den her hvis du ikke har noget imod og betale for det.
http://www.computersalg.dk/pro...
Hvis du har 2x GTX 970 kort så er det 650-750 watt du kigger på.
EVGA SuperNova G2 eller Cooler Master V700 som gasolin forslog så for der er ikke noget bedre til prisen.
Og hvis du har kørt 2x GTX 970 kort på en 552 watt PSU så er du heldig den ikke er død endnu, ud med det gamle skod det lyder som den synger på sidste vers.
Edit: du har næsten belastet den 100% så det er derfor den larmer så meget.
Hvis du har 2x GTX 970 kort så er det 650-750 watt du kigger på.
EVGA SuperNova G2 eller Cooler Master V700 som gasolin forslog så for der er ikke noget bedre til prisen.
Og hvis du har kørt 2x GTX 970 kort på en 552 watt PSU så er du heldig den ikke er død endnu, ud med det gamle skod det lyder som den synger på sidste vers.
Edit: du har næsten belastet den 100% så det er derfor den larmer så meget.
2x gtx 970 bruger ikek mere end ca 200 watt pr styk og måske 130-150 watt ved max belastning af cpuen så under høj belastning måske 475-500watt
For guds skyld ikke køb XFX hvis du er ude efter lydsvag PSU. De er alle bygget på forskellige Seasonic platforme, mange som efterhånden er kendt for at coilwhine som en i helvede.
Er selv ejer af en XFX XTR 650 og den er jeg noget ked af at have anskaffet mig.