Jeg har en nyindkøbt Lenovo, som snart får Windows 10. Er det muligt at dele denne licens, så jeg også kan få windows 10 på min stationær som pt. ikke har en registreret version af windows?
:'/ har ventet som et lille barn hele dagen - fandt så et fix, fordi den tydeligvis havde "fejlet" under en af mine små gaming sessions - da jeg så "opgradere" til min win 10 pro (fra min nu stadig eksisterende windows 7 pro) stopper den mellem 40 & 50 % forså at "genoprette tidligere system"
HURRA! - nu kan jeg så: 1. ikke bruge windowsupdate, da den ikke kan se den win 10 installation jeg vil bruge 2. ikke finde selve installationsfilen.
har valgt at slette hele min downloadmappe (som ligger under windows egen mappe) mv. men stadig uden held... win10 - du er snart opgivet!
Mit køre fint! 😀 jeg hadet faktisk lagt det på Win7, men læser så at andre har lavet en clean ins med en usbkey. så det ville jeg også ha, så det har jeg nu 😀 men min driver Nvidia ICC profil til min Asus skærm Asus VG248QE virker desværre ikke det er jeg lidt kedaf ☹
Hehe ja vi er helt enige, men det kørte jo altså fint med Win10 oven på Win7... meeen så blev jeg jo teknisk og skulle ha en Clean ins. fordi jeg hadet læst om andre HTW brugerer der hadet lavet en Clean, så det ville jeg også ha, så nu sidder jeg her og skriger over at BF4 ser helt tåget ud 😢 men sku ikke rigtig om jeg gider lave det om??
Jeps, jeg står faktisk med et ben i hver grøft, tænker at jeg nok lige overlever at den ICC ikke virker i X antal uger. det ville jo være fedest med en Clean INS. men igen pisser det mig også af at BF4 ser tåget ud og hvem fanden kan holde ud at se på det?? så har faktisk lavet det hele om i nat og skal til at smide win10 på igen. kan heller ikke få min Intel_Chipset driver til at køre på en clean ins. Håber Asus opdater alle mine bundkort Asus P8Z68 Deluxe GEN3 drivers! så når jeg har smidt win10 på igen melder jeg lige tilbage 🙂 bare for at være helt sikker på at den ICC profil virker 😀
umildbart køre den uden problemer og snart skal den så til "install" - vender tilbage lige så snart jeg ved mere, har været nødsaget til at fjerne Steam & comodo Internet security - da de eftersigende skulle være skyld i de crash jeg har oplevet under de tidligere installationer.
som udgangspunkt tror jeg at jeg venter med 100% clean install, til jeg har min win10 nøgle i hånden som #30 skriver. og det sker så yderligere først når msi er 100% klar med win10 drivers til x99s sli plus kortet. :)
Jeg startede med at lave en bootable USB pen med værtøjet, men da jeg skulle installere, kørte jeg værktøjet igen og valgte upgrade. Så hentde det installationsfilerne igen og gik i gang med at opgradere computeren. Efter ca. en time var opgradering fra win 8.1 pro til win 10 pro afsluttet og kørte uden problemer og Windows var fuldt aktiveret.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Biostud d. 31-07-2015 10:44:56.
Det her skulle gerne hjælpe, hvis man prøver at installer fra en ISO. Jeg gider ikke selv at gøre det, da der er for mange der har haft storer problemer med det.
"Many of us will be wanting to find the generic keys for Win10 like with previous versions (for when the skip button isn't available or doesn't work for whatever reason)
Please note, you cannot activate windows with any of these keys, they can only be used to complete the install and start the free trial period.
KMS:
Windows 10 Professional W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX Windows 10 Professional N MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9 Windows 10 Enterprise NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43 Windows 10 Enterprise N DPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4 Windows 10 Education NW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2 Windows 10 Education N 2WH4N-8QGBV-H22JP-CT43Q-MDWWJ Windows 10 Enterprise 2015 LTSB WNMTR-4C88C-JK8YV-HQ7T2-76DF9 Windows 10 Enterprise 2015 LTSB 2F77B-TNFGY-69QQF-B8YKP-D69TJ
RTM:
Generic Windows 10 Home TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99 Generic Windows 10 Home Single Language 7HNRX-D7KGG-3K4RQ-4WPJ4-YTDFH Generic WIndows 10 Pro VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T Generic Windows 10 Enterprise NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43 "
Du skal selvfølgelig bagefter install, skrive din egen Windows key.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af pansertjald d. 02-08-2015 01:07:22.