Hmm, når jeg prøver og opdater, så siger oversigten mislykkedes... 😐
Nogle som har samme problem?
Ja jeg har så mistet alt lyd på min bærbar og der er ikke lyddriver til min bærbar inde ved Asus.
Kan man bruge win7 eller win8, 8.1 driverne.
Kan ikke blive enig med mig selv om jeg kan skal beholde win7 på eller lave en clean ins?? min ICC profil til min asus skærm virker ikke på en clean ins. men tænker om jeg overlever det, til der vel bliver lavet en ny??
#12-13-14 hvad køre i Clean ins eller med win7-8 på??
Du kan højer klikke på Start så får du en hvid menu med bla Kontrol Panel og en masse andet, men efter jeg hadet nosset rundt efter kontrol panel i meget laaaang tid, gik jeg også ned i søg og skrev kontrol panel
Det er meget nemmere bare at højreklikke på "Computer", og vælge "administrer" 😉
Smart, men stor arbejde 😲 eller hvad??
Tja, umiddelbart ikke nogen forbedringer over win8.1 + start8. Har aldrig brugt modern ui.
Synes umiddelbart at det er noget skizofrent, at man nogle gange får 'app' look og nogle gange normalt Windows look. Bryder mig bestemt ikke om app looket.
Har brugt Windows essentials 2012, som mail/kalender program, men det virker ikke under win10. Den indbyggede mail klient er så ualmindelig ringe at jeg ikke kan fatte det. Er nu hoppet på thunderbird, og det fungerer uden problemer. Bruger dog stadig kalenderen i win10, da thunderbird ikke understøtter Outlook.com.
Vil prøve den nye startmenu de næste to uger og så overvejer jeg start10 imens.
Er der noget med at man kan bruge Windows 8.1 drivere til sit hardware i Windows 10?