Er det kun mig der er skide irriteret over win 10? Får konstant pop-ups om driverproblemer efter start-up. Noget med "failed to release driver"??
Er det kun mig der er skide irriteret over win 10? Får konstant pop-ups om driverproblemer efter start-up. Noget med "failed to release driver"??
Ja det irriterer også mig, mapper er alt for hvide, faktisk dødsygt at se på! men ellers er jeg glad for det :)
Kan også pisse mig lidt af at mappe og filer automatisk havner på Quick Access lister uden at jeg har bedt dem om det, så man skal fjerne dem igen... er dog klar over at det sker for at der skal være hurtig adgang dem
Kan vi holde os ontopic - og konkludere at det er bedste IKKE at lægge skinpacks eller andet tweak ind i windows 10.
Jeg har måttet ominstallere flere gange... plus der bliver lagt trojans osv ind så din cpu bare kører 90% hele tiden...
😢
hvad med DX12 spil - slet ingen som er hyped på det????
😴
Har du kigget hvad det er for nogle drivere der giver problemer? Og evt. hentet nogle manuelt inde fra producentens hjemmeside?
Hvad med bare at slå den del fra? 🙂
hvis den er dansk må du selv lige oversætte:
åben en explorer --> vælg "view" --> ude i højre side klik på "options" --> vælg "Change folder and search options" --> i bunden under privacy, fjern fluebenet i filer og/eller mapper for at de ikke længere bliver vist på quick access listen.
Helt i toppen kan du i øvrig ændre, så default stien når du åbner en explorer igen bliver denne computer i stedet for quick access 🙂