1. Browse to "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" and delete the contents of the folder. 2. Press Windows key + X > Click Command Prompt (Admin) then type "wuauclt.exe /updatenow". Hit Enter
Jeg hentede den igår og brændte en iso til min pc instalerede den på win 10 prewiv . Jeg kørte instalationen fra win 10 prewiv , jeg har en Win 7 på en anden hartdisk . Jeg havde lidt problemmer med at aktivere Windows den sagde at jeg ingen net adgang havde . jeg slog Firevalen fra og den blev så aktiveret . 🙂
På min bærbar ser der også ud til at være problemmer der står i update instalation af win 10 home er mislykket . 🤡
Hvis jeg skal boote med en USB, skal jeg så finde noget frem? fx nøgle eller noget i den stil?
Licens nøgle? En af fordelene ved at gøre det via Windows Update, er at den selv finder ens windows 7 nøgle. Men om den kan se den via Windows 10 Upgrade metoden, ved jeg ikke 😳
#18 Engelsk. Problemet er at den så sletter mine indstillinger og sikkert også profil til min skærm som ikke virker i en clean install. Dvs. jeg får ikke den øverste option når jeg skal installere.
Jeg hentede den igår og brændte en iso til min pc instalerede den på win 10 prewiv . Jeg kørte instalationen fra win 10 prewiv , jeg har en Win 7 på en anden hartdisk . Jeg havde lidt problemmer med at aktivere Windows den sagde at jeg ingen net adgang havde . jeg slog Firevalen fra og den blev så aktiveret . 🙂
På min bærbar ser der også ud til at være problemmer der står i update instalation af win 10 home er mislykket . 🤡
Jeg havde problemer med install af Windows 10 på min bærebar . Noget var gået galt med update .
Så jeg fik lavet sik kopi af filer over netværket til min pc . Jeg har en Lenovo Y50-70 15,6" gaming laptop og her er en 1 key recovery så man kan reinstall til fabriks indstillinger. Det var jeg lidt skeptisk ved da jeg jo så skal til at hente en masse opdateringer fra Win update , men jeg havde også bestemt mig for en ren ny Windows . Og da Microsoft har besluttet at man ikke får en nøgle så man kan opdatere til Win 10 uden alt det bøvl . Så jeg gik i gang med en reinstall og det gik uden problemer. Så var det jeg blev lidt overasket da den jo begynder og opdaterer via windows update og ret hurtig står der at man kan få en gratis Win 10 . Så nu står den og henter Win 10 via update . 🙂
Selve reinstall tog kun ca 30 min . Men nu står den dog og henter setup filer og det tager lang tid . Det skyldes jo nok presset fra serverene af , så jeg er spændt på om det lykkes .
Ellers må jeg hente en iso fil 😲 som jeg gjorde til min pc i går .
Nu sker der noget efter ca 30 min går den fra 1 % til 100 % på ca 10 min
Nu gør den klar til install af Win 10
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Janbau d. 30-07-2015 19:35:12.
Hent den på engelsk, hvis du har en engelsk win7, jeg hadet samme problem bare omvendt. min win7 er på engelsk, men jeg bruger sprogpakken fra MS. men når jeg så henter Win10 på dansk får jeg heller ikke lov til at beholde mine filer. så jeg har nu ins en engelsk version af win10