Var lidt utilfreds med windows 10 start menuen med mere den var ikke så overskuelig, så jeg tænkte at jeg ville gå tilbage til windows 8.1 og vente på nogen opgraderinger (har ikke prøvet nogen beta/alpha versioner af windows 10).
Da jeg skiftede fra windows 7 til windows 8 kunne jeg heller ikke li det,så jeg gik hurtigt tilbage til windows 7, men for nogen få måneder siden opgraderede fra windows 7 til 8.1 (måtte dog først installere windows 8)
Har ikke oplevet nogen ydelsesforbedringer med windows 10, DirectX 12 har jeg ikke prøvet endnu, men de spil jeg spiller køre fint med mit setup, har ikke oplevet sikkerhedsproblemer bruger kaspersky internet security
Da jeg gjorde det var jeg godt nok imponeret over hvor "lang" tid det tog, ca 2 min så havde jeg nedgraderet.
Så det er ikke en katastrofe hvis du fortryder og vil tilbage til windows 8.1, det gik utrolig hurtigt og intet er slettet
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 02-08-2015 15:37:00.
OK godt at høre :) jeg har overvejet det, jeg savner mime gadgets i windows 7 🙂 også synes jeg at feks This PC mappen og alle andre mapper ser latterlige hvide ud, grimme at se på... der er lidt for meget basic over det
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Sjakalen d. 02-08-2015 16:07:34.
Synes windows 8.1 for mig er lidt mere overskuelig og siden jeg ingen problemer har haft med sikkerheden med windows 8.1, alle spil køre fint og ikke har oplevet samme hastighedsforbedring som da jeg gik fra vista til windows 7 vil jeg vente med at skifte til windows 10, var både nemt at opgradere og ned gradere
Jammen Gasolin, hvorfor skal man også opgrader hvis man er fuldt ud tilfreds med det man har?? jeg selv har kun gjort det fordi jeg keder mig, også fordi jeg er nysgerrig som en kælling 🤣 jeg var selv 110% tilfreds med mit Windows 7. men jeg hadet så købt en Samsung 850 EVO 250 GB. for at opgrader til Windows 10. men også fordi at jeg så kunne smide hele BF serien over på mit system drev, så jeg fik mere plads på Samsung 840 EVO 250 GB. som kun bruge til div andre spil som ikke fylder helt sindsygt meget 😲
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 02-08-2015 17:19:30.
#0 Kan ikke se hvordan Windows 10 skulle være uoverskuelig i forhold til Windows 8.1? Hvor har du fra at Windows 10 skulle give ydelses forbedringer i spil der stadig bruger Directx 11?
Jeg er ikke helt sikker, men alligevel er jeg ret sikker på at fraps viser højer tal i BF4 på Win10 end jeg fik i Win7. og har stor set lavet den samme opsætning på grafikkort, som jeg altid har brugt på win7... faktisk noget jeg lage mærke til med det samme.. om det så holder i byretten skal jeg ikke kunne sige 😀
Jeg kan heller ikke se, at der er ret mange forskelle fra win 8.1-win 10. Giv da lige det nye system en uge eller mere inden I laver en roll back til det gammel kendte.
Jeg har osse været ovenud tilfreds med win 8.1, men win 10 føles lige den tand mere snappy til ting, og det er jeg godt tilfreds med. Der er da nogle ting, som ser lidt anderledes ud, men i det store hele, så føler jeg ihvertfald ikke, at der er den store forskel, når man er hjemme i win 8.1
Er selv lige gået tilbage til windows 10 (efter at have ventet lidt mere end 14 dage) med classic shell hvor jeg personligt kun har lidt problemer med at mine winduer (3x1920x1080 nvidia surround) fylder lidt mere end en skærm så jeg har en blå lodret stribe på hver af de 2 andre skærme når jeg har et vindue i fuld skærm og bruger den på den midterste skærm