Det er ret lækkert kabinet. Og jeg er vild med den måde man kan costimze det. Dog savner jeg, som i så mange andre, at man kan blænde de blæser ind-/udgange af, som man ikke bruger, så der kommer et mere direkte flow(er min teori)
Jeg glæder mig nu mere til at CoolerMaster udgiver den køler, som de har snakket om i et stykke tid. CM har samarbejdet med coolchip og vidre udviklet en kinetic cooler.
det er et fint kabinet men innovativt ville jeg nok ikke kalde det ssd monteringen har man set før og harddisk-cage montering/demontering også
men hvis de fortsætte med at lave ting til det i længere tid lyder det som en "sjov" investering som sidepanel en anden front (ikke bare farve) eller en top og bund man kan mounte noget ekstra i og skjule styrtbøjlerne
#9 Jo det vil jeg påstå at det er. Godt nok i den lave ende for ja man har set løsningerne før men ikke lavet på denne smarte måde som gør at monteringen er rigtigt nem i forhold til andre producenters løsninger som er noget bøvl at montere/demontere med skruer her og der.Her er det udelukkende med fingerskruer og klik system. 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Renissen2 d. 26-08-2015 09:47:07.
Det ville i givet fald blive ret subjektivt med støjen da jeg ikke har en dBa måler og da jeg bruger Vandkøler på CPU'en så er det vel også lidt irrelevant. Jamen i øvrigt så er jeg da en ret optimistisk mand, så når jeg ser noget nyt og smart hvorfor så ikke promovere det ?. 🙂