De fleste AIO kølere er overrated og du kan få luft kølere der er lige så gode biligere og som vil lave minde støj og som vil holde længere.
Hvis det SKAL være AIO så Swiftech H220-X det bedste AIO kit du kan købe, drop de der NZXT og Corsair de er ikke værd og rører ikke når der er bedre luftkølere OG AIO kølere.
Ny Bruger
Tilføjet: 07-08-2015 11:30:55
Svar/Indlæg:
5/1
Hvis det skulle være luft køling hvad ville du så anbefalde ? Og hvilke blæsere synes du så jeg skulle smide i toppen af kabinettet hvis jeg dropper AiO og tager luft køling? :)
Hvis det skulle være luft køling hvad ville du så anbefalde ? Og hvilke blæsere synes du så jeg skulle smide i toppen af kabinettet hvis jeg dropper AiO og tager luft køling? :)
Noctua NH-U14S er omkring 2-3c dårligere end H100i men støjer langt mindre koster mindre og er mere holdbar da der ikke er nogle pumpe der kan gå i stykker.
Noctua NH-D15 er bedre end H100i i alle de tests jeg har set og den støjer også mindre end H100i gør.
Hvad angår blæsere til toppen af dit kabinet så er der Noctua NF-A14 FLX eller Be Quiet Silent Wings 2.
Der er også Noctua NF-P14 redux som er grå hvis du syndes Noctua brun er for grimt.
#1 Hvad er det der gør Swiftech bedre end de andre mærker? Har overvejet at investere i denne fra Fractal design, er den go nok?
De RAM er så lave så NH-D15 vil slet ikke komme i vejen det har de taget højde for så den er høj nok til RAM kan være under.
Og det ser måske voldsomt ud men det mounting kit du får med er lavet af solidt metal, så medmindre du kaster rundt med din PC eller flytter den meget så sker der ingenting med din køler den rykker sig ingen steder.
Hvis du altså har monteret den rigtigt og fast nok selvfølgelig.
Have selv en NH-D14 i nogle år inden jeg gik fra X58 til X79, gik fra en NH-D14 til en NH-U12S i stedet for da jeg har RAM på begger sidder og PCI-E port nr 1 er meget tæt på CPU socket.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af shilka d. 07-08-2015 12:19:15.
Ja det er en rigtig stor køler, men den yder osse derefter.
De ram fra Kingston, som du har kigget på er lowprofile, så det burde lige gå, ellers kan den blæser der sidder over dine ram, lige flyttes de få millimeter op, så der er plads.
Ok. Hvis jeg skulle finde på at tage mine 2 gtx 980 kort med i loppet, Så ville jeg tage en 280 radiator mere. Men kræver det også en pumpe mere, og hvor i loppet skulle den være?
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af superman d. 07-08-2015 12:45:27.