Mine kommentarer bliver slettet, fordi jeg har valgt at udtale mig imod HWT.. Det pleaser ikke The Boss ;) Det er kun røvslikker kommentarer, der er velkomne.
Mine kommentarer bliver slettet, fordi jeg har valgt at udtale mig imod HWT.. Det pleaser ikke The Boss ;) Det er kun røvslikker kommentarer, der er velkomne.
Du snakker fanme da mere end du har forstand til.... Som ny bruger er det nok ikke det helt store overblik du har ang. hvad der skrives i forum...... 🤣 🤣 🤣 🤣
#6 Hvem er Lars, fortæl fortæl. 🙂
#6 Hvem er Lars, fortæl fortæl. 🙂
Imponerende med 0,7v til 5ghz :yes:
Vi venter spændt på artiklen!
#3 Hvad fa.... laver du i min tråd? 😲
#11 Ingen der skælder det mindste ud (jeg gør ikke i hvert fald), synes bare ikke HWT plejer sådan at være helt tavs, når der er udkommet nyt HW, derfor denne tråd 🙂
Som #3 så har tilsvinet af en (for mig) ukendt grund.
#13 1,4Volt. Er det ikke lige i overkanten til hverdagsbrug? Jeg ville da nødig køre med min 4970k med 1,4 volt hele tiden 🙂 ... heller ikke selvom jeg kunne få den op på 5Ghz 😛
#11 Hold kæft en dårlig undskyldning mand.. Eller 🤡
Det er sgu bare i orden, vi er ALLE mennesker, jeg nyder ihvertfald bare at der er folk der gider et så relativt utaknemligt job.
Der er altid en eller anden der skal komme med noget lort, om det er en der en "fake" eller en der er anerkendt..
Så længe du står for det laser-tag firma og ikke www.idateasians.com som der også er reklame for (tak Windows Edge, der er reklamer på hwt.dk og eb.dk men ikke facebook?) så er jeg glad 🤣
#11 +#13
men er den stabil under full load 😀 og ikke bare gaming/benchmark load.
#18 no rush herfra bare i laver en ordentlig test fra starten. Plz vedlæg cpu bound gaming test med lidt ældre intel og amd cpuer som sammenlignings grundlag.
Du snakker fanme da mere end du har forstand til.... Som ny bruger er det nok ikke det helt store overblik du har ang. hvad der skrives i forum...... 🤣 🤣 🤣 🤣
Skal vi ikke gætte på at det er Lars som er på spil igen 😉