Hej Jeg skriver egentlig fordi jeg har et lille problem med en bruger herinde, og ville høre jeres mening om sagen og hvordan i synes jeg skal gribe det an. Sagen er den at jeg har købt (eller i hvert fald betalt for) to pumper af en bruger herinde d. 14/07 og på trods af at brugeren adskillige gange har lovet mig at sende pakken, har jeg stadig intet modtaget. Det sidste jeg har hørt fra brugeren var d. 23/07 hvor han fremsender et T&T nr. på pakken. Hvis man slår dette nr op står der at postdk har modtaget en anmeldelse af pakken men at den stadig er hos afsender. Siden da har jeg intet hørt fra brugeren på trods af at jeg har sendt ham flere beskeder og han har været online efterfølgende. Hvordan ville i gribe den situation an?
Og mht. antal Indlæg/svar, så virker det som om at siden definere forum indlæg og køb&salg indlæg som 2 forskellige ting og derfor ikke registrere dem sammen.
Hmm...det undre mig. kender ham ikke godt, men vi bor i samme lille by...mindre en 500m fra hinanden, og jeg mener da at han er ret dedikeret casemodder, og virker reel.
Han er på sygehuset med deres lille nye pige, og han beklager meget at han havde glemt alt om den pakke. Den ligger klar derhjemme, og han har lovet at tage sig af det snart han kommer hjem igen når den lille har det bedre.
Han og jeg håber på forståelse, og han beklager meget at han havde glemt alt om det.
Jeg håber at handlen går igennem som den skal nu, hvis ikke er du velkomment til at PM mig, så skal jeg nok tage fat i ham :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tahiti d. 09-08-2015 23:09:22.