jeg vil vove at pastaa din mateamatik er forkert jeg for det til ca 1.3 procent.
Lidt over hvis du regner stigning. og lidt under hvis du regner fald. 1.29% vs 1.31% for at vare lidt mere praecist
#ÁLL Jeg prøver lige et par gange, jeg mageter dog ikke at installere Win 8.1 igen, den kørt dog 3 gange hvor jeg fik helt den samme score.
#2 Måske, jeg jeg kørte den som noget af det første, hvor jeg ikke havde installeret nvidia driveren, jeg fik præcis samme score..
#8 Shit tag da lige en chill-pill eller noget..
Kan skam godt være det er "flueknepperi", men Windows 10 skulle jo være iih oh åååh så godt for "gaming".
Men kan konstatere at der ikke er nogen som helst forskel. Får 1358 i både Win 8.1 og Win 10, så den banan må være spist..
Kan skam godt være det er "flueknepperi", men Windows 10 skulle jo være iih oh åååh så godt for "gaming".
Men kan konstatere at der ikke er nogen som helst forskel. Får 1358 i både Win 8.1 og Win 10, så den banan må være spist..