Ud over at kortet er meget langt (og derfor ikke vil passe i alle normale computer cases), så er det et super kort
Fint review, dog kunne jeg godt ønske mig at i fornyede alle jeres bencmark´s og puttede OC resultaterne med i de samlede lister. 🙂
Og så ved jeg ikke om i ikke snart skulle opdatere jeres benchmark cpu, da jeg tænker at den må være tæt på at blive bottelneck i nogle af jeres test. 🙂
Kunne godt være en aftager af pladsen når mit 290x har aftjent sin værnepligt. Til næste år må der være nogle brugte til salg af de her banditter. Skal vi sige 2500 kr.? 😀
Ud over at kortet er meget langt (og derfor ikke vil passe i alle normale computer cases), så er det et super kort
Fint review, dog kunne jeg godt ønske mig at i fornyede alle jeres bencmark´s og puttede OC resultaterne med i de samlede lister. 🙂
Og så ved jeg ikke om i ikke snart skulle opdatere jeres benchmark cpu, da jeg tænker at den må være tæt på at blive bottelneck i nogle af jeres test. 🙂
Hvis du tager et kig i kommentarene til 6600K er de fleste ret enige i at CPU'en ikke rigtig betyder noget når det kommer til spil, slet ikke i større opløsninger.
De eneste steder hvor jeg kan se X58 kan være et problem er i sådan noget som 3Dmark Ice Storm hvor CPU'en har rigtig meget at sige.
De benchmarks SDK har valgt synes jeg er ganske fine, da det mest er spil der bliver testet i.
Vi har overvejet flere gange om SDK skal have opgraderet systemet, men en opgradering betyder også at han skal lave en masse sammenligningsresultater, hvilket ikke kun tager lang tid, men kræver også en masse produkter.
Jeg ville nu gerne have undværet det ene DVI-stil og så i stedet have gæller så den nærmeste blæser kunne smide bare _lidt_ af den varme luft ud af kabinettet. Jajaja I griner! Men på mit MSI GTX 980Ti Gamer kan jeg faktisk sagtens mærke varm luft komme ud der hvor der er gæller i stedet for det 2. DVI-stik.
Ellers et fint kort til en god pris, ca 500,- mindre end jeg gav for mit MSI 🙂
#10 Det er sku solidt. Vores testkort lavede artifacts ved 1520 Mhz i Heaven, så jeg skruede ned til 1501. Mener det direkte chrashede i 3DMark 2013, hvis du har adgang til det.