Hej. jeg ville høre om det er muligt at trække windows 10 keyén ud så jeg senere kan formatere og installere en kopi af windows 10 med min egen key? Det skal naturligvis være lovligt!
Jeg er blevet en af de heldige, udvalgte af microsoft, til at kunne downloade windows 10. Før havde jeg installeret windows 7.
Det er bare til senere brug hvis jeg skulle kunne finde på at formatere og installere en ren windows igen!
Med Windows 10 opgradering bliver der ikke generet en nøgle og kan derved ikke tages ud af maskinen der bliver lavet en aktivering ved Microsoft og næste gang du geninstallere maskinen skal der ikke tastes nogen nøgle det er kun hvis du skifter bundkort du kommer til og ringe til support for aktivering.
Hvis du vil have en nøgle er du nødt til og købe Windows 10 ved en forhandlet.
Jeg har ikke indtastet noget win10 key, selv om jeg har formateret 10 gange for og få mit alienware gtx970m til og funke.. jeg logger bare ind med mit insider password, så har jeg windows 10 pro, uden og skulle intaste noget, min key ligger i hotmail kontoen
You do not get a product key with the free upgrade of Windows 10. Instead, it's just a generic key for installing that cannot be used to activate with.
The activation for the free offer of Windows 10 is registered on the Microsoft activation servers, and is referenced by the hardware (motherboard/CPU/graphics card) of the PC it was upgraded on.
så kan det vist ikke gøres mere klart værsgo !
Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af bobse48 d. 11-08-2015 19:57:51.