Jeg ved ikke lige helt hvordan man slukker USB stikende når computeren er slukket? Har søgt på youtube og der kommer der video'er om alt andet angående mit bundkort.
Det kom efter at jeg har opgraderet til Windows 10
#4 Du tager fejl 5v er 5volt. den taender og slukker ligesom de andre 12v 3.3v -12v -3.3v osv osv 5vsb betyder 5v StandBy dvs den er tændt nar din pc er i standby ("slukket") de ting er er forbunde til 5vsb vil altså være tændt nar din pc er slukket. mange bundkort har/havde jumper hvorved du kan flytte hvor din usb og ps2 porte kunne trække ders strome for netop at vælge om de skulle slukke eller ej
Der hvor du forvire tingene er at hvis du skal kunne tænde i din pc med keyboard mus osv. så skal de vaere tilkoblet en port som netop trækker sin stroeme fra 5vsb. og ikke 5v.
Så det er ikke til at tænde din pc men til at give power til de ting som skal vaere taendt nar din pc er slukket saasom usb udstyr.
Min bror havde det problem at lyset i hans mus (USB) blev ved med at lyse når computeren var lukket ned, da vi brugte shift + luk computeren, stoppede musen med at lyse efter computeren var lukket ned.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Nexan d. 13-08-2015 20:52:15.
#14 Det betyder blot at ennheden kan slukket for at spare stroem mens PC'en er taendt. det kan du naturligvis ikke vaelge ja til da det er svaert at se hvornaar du skal bruge dit tastatur igen.
nedenunder giver dig mulighede for at taende for pc naar den er slukket via kb, dvs kb skal have stroem ved slukning.
og du mener slukket/standby (S5) og ikke bare sleep ? (S1/S3)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sven Bent d. 18-08-2015 18:46:46.