FarCry 5 -dino'er - aliens - cowboys ???

Gaming d.  15. august. 2015, skrevet af Burgurne
Vist: 805 gange.

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2015 04:34:41
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Jeg er lige faldet over denne side, hvor der beskrives de indledende øvelser til at lave FarCry 5. Det er muligt jeg er gammel og sær, men IMHO hører der ikke noget overnaturligt til i FarCry serien. Mine ønsker for FarCry 5 er:
Junglefight, og gerne mod både indfødte og narkobander og evt soldater.
Nedlægning af dyr for deres pels og for madding, gerne udbygget fra FC4 med mere intelligente dyr, samt for føde til en selv. I FarCry 4 spiste man jo ikke selv i hele spillet!!
Indsamling af planter for serum, medicin mv bør også beholdes.
Hvis grafikken tillader det (dx12??), så meget gerne kampe/nærkampe i tæt vegetation, hvor man ikke kan se ret langt.
Der må også godt komme lidt "DeusEx" ind i spillet, forstået på den måde, at man kan have 1, 2 eller 3 spioner man kan sende mod modstanderen, hæren, narkobaronen eller hvad fjenden nu er, men fjenden skal også have mulighed for at sende samme antal spioner mod en selv. Det kunne så give ekstra bonus, hvis man kunne finde fjendens spion og anklage ham/hende.

Jøsses, hvor jeg bavler løs. Hvad med de af jer der kan lide FarCry serien? Hvordan kunne I tænke jer det nye scenarie? Jurassic Park? VietnamKrigen i 60'erne? Zombieland? Sci.Fi. på en anden planet? MadMax post-apocalyptic world, komplet historie i ShanGri-La, Vampyrudbrud?

Læs mere her: http://farcry5news.com/far-cry...

Og kom meget gerne med jeres bud.

Min indstilling til alt dette er, at FarCry serien har været rigtig god at følge, med Far Cry 3 som den med den foreløbige bedste historie IMHO. Jeg glæder mig til at se, om her er flere der er med på dette, så kan vi evt henvende os til Ubisoft med vores "indspark og ideer" til FarCry 5.

Hvis jeg nu er den eneste herinde der spiller FarCry serien, så undskylder jeg op at have optaget plads på serveren med denne lange, kedelige opfordring 😳 😳
sdjensen

Superbruger
Tilføjet:
15-08-2015 10:20:18
Svar/Indlæg:
112/0
Har "kun" spillet Fc2 og Fc3. Begge rigtig gode spil. Far Cry skal ikke have zombier og andet som ikke findes. Far Cry handler om den lille mand som overlever og kæmper sig frem mod den onde overmagt.
Jeg kunne godt tænke mig at der kom lidt større byer med. Gerne forladte byer så man kan få lidt urban combat. Men der skal naturligvis også være dyr/planter som man skal samle på.

Den eneste grund til dinoer skal da være hvis man bliver efterladt på en øl ala jurassic park hvor videnskabsmændene var blevet dræbt af dyrene.

Jeg leder efter en key til Fc4 men jeg vil ikke betale de 40 eur butikkerne forlanger. Så har du en billig key så pm mig :D

Nesdunk

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2015 12:40:45
Svar/Indlæg:
420/72
I Far Cry 1, var der altså masser af mærkelige monstre med. Så vidt jeg husker det muligvis noget "Supersoldier"-gone-wrong...

https://youtu.be/xCE93fWdvlw?t...

Det var først i 2'eren, at det blev så lidt IRL agtigt 😉

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2015 15:35:00
Svar/Indlæg:
5874/1287
#2 Netop, og når de nu HAR forladt det overnaturlige/SciFi, skal vi så ikke holde dem fast på det?

#1 Jeg har faktisk en key til Ubisoft til FC4, men jeg kan ikke huske den, og selvom jeg logger ind på min Ubisoft konto, hvor jeg kan spille spillet incl Seasonspass (samtlige DLC'er), så ved jeg ikke hvordan jeg derinde kan få den key at se. Spillet er oprindeligt købt hos Elgiganten, så jeg har ingen "history" i Ubisoft's shop.

Kan man i det hele taget sælge en key til Ubisoft, så en anden bruger kan benytte den??? 😳

Nesdunk

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2015 16:00:23
Svar/Indlæg:
420/72
#1 http://www.playgames.dk/far-cr...

FC4 standard edition til billig penge...

sdjensen

Superbruger
Tilføjet:
15-08-2015 16:48:03
Svar/Indlæg:
112/0
#4 takker. Må se om jeg ikke lige kan fået taget mig sammen og købt den.

#3 hvis du først har aktiveret den, så kan andre ikke bruge den og du kan ikke sælge den videre.